یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: معنا ندارد کالایی مانند مرغ در بازار کمیاب و یا با این قیمت گران به مردم عرضه گردد و این وضعیت کاملاً مغایر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی و نامگذاری سال جدید می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج اظهار داشت: متاسفانه هر روز شاهد تشدید تورم در کالاهای اساسی و ضروری هستیم که این امر موجب سخت شدن زندگی مردم شده است.

امام جمعه سنندج ادامه داد: برای کاهش تورم و مهار آن دولت، تولیدکنندگان و بازاریان باید با هم تعامل درست داشته باشند زیرا معنا ندارد کالایی مانند مرغ در بازار کمیاب و یا با این قیمت گران به مردم عرضه گردد و این وضعیت کاملاً مغایر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی و نامگذاری سال جدید می‌باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: شعار سال ۱۴۰۲ از سوی رهبر انقلاب اسلامی اعلام شد بنابراین مسئولان باید برای عملی کردن شعار معظم له که در حوزه اقتصاد بسیار می‌تواند تاثیرگذار باشد، باید جهادی کار کنند.

وی به اهمیت خدمت به مردم اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: مسئولان باید بدانند سمت و پستی که در اختیار دارند برای آنها مسئولیت به دنبال دارد بنابراین در وعده‌های خود به مردم صادق باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha