دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
اهتمام

حجت الاسلام اهتمام گفت: تشخیص نقش و ایفای وظیفه از مهمترین رسالاتی است که مبلغین باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند، براین اساس رویکرد دفتر تبلیغات اسلامی در امر تبلیغ دین، تخصصی شدن است لذا سامانه ای را در این زمینه راه اندازی کردیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام حامد اهتمام صبح امروز در مجمع بزرگ مبلغان ماه محرم ۱۴۴۵ دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: یکی از فرمایشات مهم رهبری در دیدار با مبلغین که بسیار حائز اهمیت است و باید متولیان امر تبلیغ دین در برابر آن خون گریه کنند، این فرمایش است « از وضعیت تبلیغ نگران هستم».

وی افزود: این فرمایش حاکی از آن است که اقدامات صورت گرفته توسط مراکز و مجموعه های تبلیغی در کشور، رضایت رهبری جلب نشده است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: گرچه ناامید از این فرمایش رهبری هستیم، ولی بر همه مبلغین فرض است که با تلاش جهادگرایانه و برنامه ریزی دقیق تر در راستای جلب رضایت رهبری و زدودن نگرانی از وجود ولی امر مسلمین اقدام کنیم.

وی یادآور شد: تشخیص نقش و ایفای وظیفه از مهمترین رسالاتی است که مبلغین باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند، براین اساس رویکرد دفتر تبلیغات اسلامی در امر تبلیغ دین، تخصصی شدن است لذا سامانه ای را دراین زمینه راه اندازی کردیم.

حجت الاسلام اهتمام اظهار کرد: از این فرصت استفاده کرده و اعلام می داریم ، مبلغینی که در حوزه های مختلف متخصص شده اندو صاحب نظر شده اند، احراز شود و در قالب شبکه سازی در مناطق کم برخوردار از آنها بهره ببریم.

وی افزود: رویکرد دوم دفتر تبلیغات اسلامی در امر تبلیغ دین، حمایت از تبلیغ گروهی است ، همچنین حمایت های ماه رمضان که بیشتر توسط دفتر رهبر معظم انقلاب از مبلغین صورت گرفت در ماه محرم نیز تداوم می یابد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha