دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسینی مجد

حوزه / امام جمعه تویسرکان به همراه معاون تبلیغ و امور فرهنگی شهرستان تویسرکان با حضور در منزل حجت الاسلام ملک مراد رحمتی، از روحانیون تویسرکانی ضمن عیادت از وی، در روند آخرین وضعیت درمانی این مبلغ قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد عصر امروز به همراه حجت الاسلام شرکایی معاون تبلیغ و امور فرهنگی شهرستان تویسرکان با حضور در منزل حجت الاسلام ملک مراد رحمتی، از روحانیون تویسرکانی ضمن عیادت از وی، در روند آخرین وضعیت درمانی این مبلغ قرار گرفت.

حجت الاسلام حسینی مجد با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط حجت الاسلام رحمتی، اظهار داشت: هیچ گفتار و تبلیغی بالاتر از عمل نیست، بنابراین مبلغان و روحانیون باید نسبت به رفتار و عملکرد خود دقت داشته باشند.

وی با بیان اینکه مبلغان با توجه به نیاز مخاطب، مطالب خود را ارائه کنند، گفت: در تبلیغ، دو چیز را با حداکثر اهتمام، مورد توجه قرار دهید، یکی گزینش مخاطب و یکی گزینش محتوا.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه تبلیغ برای زنده کردن احکام الهی و اسلامی است، یادآور شد: وظیفه‌ مبلغ دین و مبلغ معنویت و پیام‌آور حقیقت، این است که مردم را امیدوار کند و یأس را از جامعه بزداید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha