شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
photo_2023-07-15_12-47-45.jpg

حوزه / امام جمعه گرمی گفت: حجاب قلعه و دژی مستحکم در برابر تمام حملات و نقشه‌های زهرآگین دشمن و استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، حجت‌الاسلام‌ یدالله صفری امام جمعه گرمی در همایش "چادرهای آسمانی" که به مناسبت هفته عفاف و حجاب ظهر امروز در مدرسه علمیه ولی عصر(عج) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: جنایت رضاخان در حادثه مسجد گوهرشاد در ظاهر برای اعتراض به تغییر لباس بود، اما با تحلیل دقیق روشن می‌شود که تنها دلیل اصلی، کشف حجاب نبوده چرا که این عمل رضاخان بعدها به شکلی فاجعه‌بار در زندگی معنوی و آموزشی و به زبان ساده‌تر در تغییر سبک زندگی اسلامی مردم خود را نشان داد.

وی افزود: در فضای کنونی کشور ضرورت وجود امر به معروف و نهی از منکر و بیداری و غیرت زینبی بیش از پیش احساس می‌شود، به‌طوری که حضور فیزیکی‌ بانوان طلبه در جامعه اثر هدایتگری ویژه‌ای دارد.

امام جمعه شهرستان گرمی به نقشه شوم دشمنان در به انحراف کشیدن دختران و زنان جامعه اشاره کرد و گفت: امروز دشمن در تلاش است تا کانون خانواده و مهره اصلی خانواده یعنی زنان را مورد هدف قرار دهد و از این طریق به سستی بنیان‌ خانواده اقدام کند.

وی، حجاب را قلعه و دژی مستحکم در برابر تمام حملات و نقشه‌های زهرآگین دشمن و استکبار دانست و اظهار کرد: بانوان جمهوری اسلامی با حجاب و عفاف خود به دشمنان نشان دادند که سنگر حجاب تسخیرناپذیر است و با هیچ مطاعی این نعمت ارزشمند را معامله نخواهند کرد.

حجاب دژی مستحکم در برابر نقشه‌های استکبار است

حجاب دژی مستحکم در برابر نقشه‌های استکبار است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha