چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
بسیج طلاب

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: گروه های جهادی طلبگی از مهم ترین ظرفیت های شجره طیبه بسیج است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سیدروح الله سیدحقی طی سخنانی در نشست مسئولان گروه های جهادی فعال این سازمان که با حضور مسئول بسیج سازندگی استان نیز همراه بود، با اشاره به هدف از تشکیل بسیج طلاب بر اساس کلام و رهنمود امامین انقلاب ابراز داشت: تبیین و نشر معارف اهل بیت(ع)، دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و جلوگیری از جریان نفوذ در حوزه های علمیه از جمله مهم ترین رسالت های بسیج طلاب برپایه فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی افزود: به خصوص در شرایط حساس کنونی و در کوران جنگ نرم فرهنگی، یکی از انتظارات مهم از حوزه و روحانیت به خصوص طلاب و فضلای بسیجی، ناظر به مطالبه گری در بحث های فرهنگی و اجتماعی و ... با تأکید بر روحیه انقلابی و بسیجی است که در این راستا اهمیت و ضرورت جهاد تبیین و دغدغه مندی انقلابی بیش از پیش خود را نشان می دهد.

وی همچنین گفت: حضور در شجره طیبه بسیج و فعالیت در این سنگر یعنی بهره گیری از همه ظرفیت های مردمی و انقلابی به خصوص ظرفیت بزرگی همچون گروه های جهادی و از جمله گروه های جهادی طلبگی که باید به این نکته مهم توجه ویژه ای داشت.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم بیان داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند حل مشکلات کشور نیازمند تقویت روحیه و تفکر بسیجی و انقلابی است که در این راستا بسیج طلاب همه انرژی و توان خویش را برای تحقق این مطالبه سکاندار انقلاب بکار می گیرد.

سرهنگ پاسدار علیرضا ایراندوست، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) نیز در این جلسه با اشاره به این که ظرفیت بسیار خوبی برای انجام فعالیت های جهادی در بسیج طلاب وجود دارد، گفت: آن چه مهم است این که در سایه همفکری، همدلی و هم افزایی شاهد تقویت فعالیت های جهادی در عرصه های مختلف باشیم که قطعاً تحقق این مهم زمینه رضایتمندی مقام معظم رهبری و آحاد ملت شریف ایران را فراهم می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha