شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار امام جمعه چرام

امام جمعه چرام استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حقوق پرداختی به رانندگان دانشگاه علوم پزشکی بایستی مکفی باشد و متضرر نشوند، گفت: برای جلوگیری از تعطیلی پروژه بیمارستان چرام لازم است تا تأمین و تخصیص اعتبار به موقع انجام شود.

حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار امام جمعه چرام در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه با اشاره به اینکه بیمارستان چرام همزمان با بیمارستان شهرستان باشت و چند شهرستان دیگر شروع شد، گفت: به دلیل عدم تخصیص به موقع اعتبار، این بیمارستان نیمه کاره مانده است. با پیگیری‌های صورت گرفته ساخت بیمارستان چرام به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است و فاز اول آن تا مرداد ماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

امام جمعه چرام تصریح کرد: اخیراً جلسه‌ای با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد تا روند ساخت پروژه بیمارستان چرام تعطیل نشود و از همین حالا به دنبال تخصیص اعتبار باشند تا روند کار انجام شود. مسئولان نیز قول‌هایی مبنی بر پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبار و جلوگیری از تعطیلی پروژه داده‌اند.

حجت‌الاسلام افشار عنوان کرد: وجود بیمارستان در چرام یک مسئله حیاتی است زیرا گاهاً مردم برای انجام برخی از موارد درمانی و پزشکی به شهرستان‌های همجوار مراجعه می‌کنند و متحمل صرف وقت و هزینه‌های زیادی می‌شوند. این در حالی است که اگر بیمارستان به صورت مجهز احداث شود بار زیادی از مشکلات و هزینه‌های درمانی از دوش مردم این شهرستان برداشته می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به موضوع حقوق رانندگان دانشگاه علوم پزشکی نیز اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان چرام دارای ۲۰ راننده است که تحت نظر پیمانکار مشغول به کار هستند. سال قبل به هر راننده با خودرو قریب به ۵ میلیون تومان هزینه پرداخت می‌شد و توقع‌شان این است که شاید در سال‌های آینده جذب دانشگاه شوند و با این شرایط صبوری می‌کنند اما متأسفانه حقوق آن‌ها مورد سو استفاده قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام افشار عنوان کرد: در جلسه ائمه جمعه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی این موضوع مطرح شد تا رانندگان را دریابند و حقوق مکفی به آن‌ها پرداخت شود. با رئیس شبکه بهداشت نیز صحبت شده است و قول‌هایی داده‌اند تا در قرارداد جدید، رانندگان ذینفع شوند و پیمانکار سود حداقلی را دریافت کند.

امام جمعه چرام در پایان اظهار کرد: برای رفع مشکلات این قشر قول‌هایی از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس شبکه بهداشت داده شده است تا ببینیم در موعد قرارداد، شرایط چگونه پیش می‌رود.

انتهای یام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha