شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سفر رئیس جمهور

رئیس جمهور در ششمین سفر استانی دور دوم در بدو ورود به فرودگاه یاسوج گفت: در این سفر در جمع مردم مرکز استان و برخی شهرستان ها حاضر می شوم که برای من مایه افتخار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در ششمین سفر استانی دور دوم در بدو ورود به فرودگاه یاسوج در جمع خبرنگاران با سلام به مردم سخت کوش و مجاهد استان، گفت: برایم افتخار است که دور دوم در این استان باشیم و عرض ادب و احترام داشته باشم به خانواده شهدا و جانبازان و همه مفاخر استان.

رئیس جمهور ادامه داد: سفر اول در شرایط کرونایی انجام شد و امکان حضور در اجتماعات مردمی نبود؛ در این سفر در جمع مردم مرکز استان و برخی شهرستان حاضر می شوم که برای من مایه افتخار است.

وی عنوان کرد: در دور اول مصوباتی داشتیم که با تلاش استاندار، مدیران و نیروهای توانای استان و کمکی که از مرکز انجام شد برخی پروژه‌ها ها به ثمر نشست که به مردم گزارش می‌دهیم و مردم از مصوبات سفر اول بهره‌مند می‌شوند.

رئیسی عنوان کرد: در سفر دوم مسائل گسترده تری نسبت به استان در دستور است از طریق استاندار، نماینده ولی فقیه و دیگر مسئولان کارهای در دست اقدام را پیگیری می کنیم تا به نتیجه قطعی برسند؛ گروه هایی که اعزام شدند نیازهای استان را بررسی و در جهت رفع آنها گام بر خواهیم داشت.

رئیس جمهور ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت بسیار خوبی است و غیر از کشاورزی و گردشگری ظرفیت‌های زیادی در استان وجود دارد که در جهت رفع مشکلات مردم بخصوص جوانان گام برداشته می‌ شود.

وی خاطرنشان کرد: به فرموده امام(ره) عشایر ذخایر انقلاب هستند و باید مورد توجه قرار بگیرند؛ کارهایی انحام شده و کارهایی هم توسط دولت در دست اقدام است و گام هایی برداشته شد که به اطلاع مردم خواهد رسید.

پایان پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha