شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
امام جمعه عسلویه

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به در پیش رو بودن ایام دهه‌ محرم، بر ضرورت تبیین فلسفه‌ قیام عاشورا تاکید کرد و گفت: هر کس در هرجایگاهی باشد باید برای این کار تلاش کند، چون اهل بیت بر گردن همه ما حق و دینی دارند و ما هرکاری کنیم قادر به ادای این دین نیستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، چهارمین جلسه‌ شورای فرهنگ عمومی شهرستان عسلویه صبح امروز با حضور امام جمعه این شهر و کلیه مسئولین هیئات مذهبی شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان عسلویه در این نشست از کلیه عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری برنامه های خوب جشن های عید غدیر توسط بنیاد غدیر در شهرستان تقدیر کرد.

امام جمعه عسلویه همچنین از همراهی، همدلی و همکاری مردم شهرستان و همه هیئات امنای مساجد در برگزاری مراسمات ایام دهه امامت ولایت تشکر کرد.

حجت الاسلام هاشمی نژاد در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن ایام دهه‌ محرم بر ضرورت تبیین فلسفه‌ قیام عاشورا تأکید کرد و گفت: هر کس در هر جایگاهی باشد باید برای این کار تلاش کند، چون اهل بیت بر گردن همه ما حق و دینی دارند و ما هرکاری کنیم قادر به ادای این دین نیستیم.

امام جمعه عسلویه در ادامه به نقل احادیثی از پیامبر در خصوص اهل بیت و به ویژه امام حسین(ع) پرداخت.

وی همچنین از همه مسئولین هیئات خواست که در انجام کارها تلاش و کوشش شود و این فعالیت ها برای رضای خدا و با اخلاص صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha