دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید جلال رضوی مهر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهررئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پیامی برای مبلغان و عزاداران حسینی به بیان برخی از نکات پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پیامی برای مبلغان و عزاداران حسینی آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (علیه السلام)

محرم و صفر باعظمت ترین ظرفیت تبلیغی است و مبلغان باعزم راسخ از فرصت پیش آمده جهت نشر معارف ناب اسلام دریغ ننمایند.
حضور پررنگ روحانیت در مساجد، هیئات و مواکب حسینی موجب خشم نحله های وابسته به استکبار خواهد شد و سخنان در محور قرآن، چون شهدی شیرین بر ذائقه ی مستمعین اثرگزار است.
از حضور جهادی روحانیت معظم و مبلغان گرانقدر حوزه های علمیه و همچنین نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در کاروان های تبلیغی ایام سوگواری محرم، تقدیر و تشکر می نمایم و خداوند بزرگ را بر این موهبت روضه خوانی شکرگزاریم.

انقلاب اسلامی ما به رهبری بزرگ مبلغ قرن، حضرت روح الله و به برکت محرم و صفر آغاز شد و به همان دلیل، تا رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی استمرار خواهد یافت.
همه ما به فرمان رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنه ای مکلف به حضور تبلیغی در صحنه ها و ابعاد گوناگون تبلیغ معارف بلند اسلامیم.
کلام اخیر رهبر معظم انقلاب، اکسیژن جان‌بخش دوباره به سامانه تبلیغات فرهنگ دین بود و حوزه های علمیه در راستای اهداف انبیا و اولیا همواره در اعصار مختلف و در ابعاد گوناگون از حیث زمان و مکان، تبلیغات دین را مشق اصلی خود می دانند.

از همه‌ی مراکز اعزام مبلّغ عاجزانه انتظار می رود سخاوتمندانه عِده و عُده خویش را در خدمت مبلّغان در ایام محرم و صفر قرار دهند و از تمامی عاشقان و شیفتگان حسینی می خواهیم احیای اهداف امام حسین (علیه السلام) را اساس هیأت و فعالیت خویش بدانند و دغدغه اصلی را به مرور عبرت های عاشورا و نکته ها و اسرار محرم از زبان مبلغان و کارشناسان دین برشمرند.
مبلغان چون روزگاران دفاع مقدس و چون حضور در صف مدافعان حرم، امروز خط مقدم خویش را تبلیغ فرهنگ دین دانسته و با هجرت و فعالیت های جهادی به دنبال تبسم رضایت صاحب اصلی دین حضرت بقیه الله الاعظم می باشند و خدای متعال از همه به احسن وجه قبول فرماید؛ ان شاءالله.

سید جلال رضوی مهر
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha