یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
امام جمعه آبپخش

حوزه/ امام جمعه آبپخش، با بیان اینکه در طول هفته نماز جماعت فراوان برگزار می‌شود اما نماز جمعه، نقش و تأثیر بیشتری دارد، گفت: یکی از وظایف ائمه جمعه این است که باید رفتارشان پدرانه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام خداداد رضایی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آبپخش، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایشان و گرامیداشت پنجم مرداد ماه سالروز اولین اقامه نماز جمعه به امامت آیت طالقانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بعد از اینکه ۴۴ سال از این تاریخ می‌گذرد، امروز بالغ بر ۹۰۰ نماز جمعه در سراسر ایران برگزار می‌شود.

امام جمعه آبپخش، با بیان اینکه در طول هفته نماز جماعت فراوان برگزار می‌شود اما نماز جمعه، نقش و تأثیر بیشتری دارد، گفت: یکی از وظایف ائمه جمعه این است که باید رفتارشان پدرانه باشد.

امام جمعه آبپخش با تشکر از حضور مردم در نماز جمعه، ابراز کرد: نماز جمعه باید پشتیبان انقلاب اسلامی باشد.

حجت الاسلام رضایی در ادامه با اشاره به سالروز عملیات مرصاد، خاطرنشان کرد: منافقین فکر می‌کردند با یک عملیات نظامی چند روز بیشتر طول نمی‌کشد که انقلاب اسلامی را دچار چالش کنند، اما در ساعات اولیه در مقابل هیمنه نیروی نظامی ارتش، سپاه، بسیج و مردم شکست خوردند و امروز هم ذلت آنها را از رسانه‌های بیگانه می‌شنوید.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم امنیت خود این بیگانگان هم به خطر افتاده است.

امام جمعه آبپخش با تسلیت ایام محرم، خاطرنشان کرد: همه هیئات، عزاداری‌ها و تعزیه‌ها را طوری برنامه ریزی کنند که قبل از اذان ظهر به اتمام برسد.

حجت الاسلام رضایی، ضمن محکوم کردن قرآن سوزی در کشور سوئد، گفت: دشمن فکر می‌کند می‌تواند جلوی قدرت اسلام بایستد، در حالیکه روز به روز صدای شکستن استخوان‌هایشان به گوش می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha