یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: امام حسین (ع) متعلق به تمام مسلمین است و این امام همام نور چشم پیامبر (ص) هستند و برای همگان محبوب می‌باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج در سخنانی ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد، اظهار داشت: کسانی که به قرآن و دیگر کتاب‌های آسمانی و مقدس توهین می کنند از تمدن و انسانیت به دور هستند.

امام جمعه سنندج ادامه داد: با جود تمام تلاش‌های دشمنان باید گفت که قرآن نور است و هیچ کسی نمی‌تواند این نور را خاموش کند.

این عالم اهل سنت افزود: اهانت به کتاب‌های آسمانی و مقدس از نظر همه انسان‌های مومن و با ایمان محکوم می‌باشد و امروز جهان اسلام برای مقابله با این دست از توهین‌های دشمنان باید به یک وحدت بزرگ برسد.

ماموستا رستمی بیان کرد: هرگز نمی‌توان توهین به اسلام و مقدسات مسلمین را آزادی بیان تعبیر کرد بلکه این حرکت نهایت و اوج بی‌بند و باری در جهان غرب است.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: دشمن با این عمل زشت و غیرانسانی عملاً به اعتقادات ۲ میلیارد مسلمان در جهان توهین کرده است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت حل مشکلات اقتصادی و بیکاری در کردستان، گفت: دولت و به ویژه استاندار کردستان تلاش بیشتری برای توسعه این خطه انجام دهند.

این عالم اهل سنت با اشاره به ماه محرم و رویدادهایی که در این ماه به وقوع پیوسته است، اظهار کرد: امام حسین (ع) متعلق به تمام مسلمین است و این امام همام نور چشم پیامبر (ص) هستند و برای همگان محبوب می‌باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha