شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا معروف خالدی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: امروز دولت سوئد به بهانه آزادی بیان و البته به نیابت از صهیونیست‌ها اجازه توهین به کتاب‌های آسمانی به ویژه کتاب قرآن کریم را می‌دهد که این اهانت به چند میلیارد مسلمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، تجمع اعتراضی مردم سنندج در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد امروز در مسجد جامع این شهر با حضور مردم مومن و نمازگزار برگزار شد.

ماموستا معروف خالدی، امام جمعه موقت سنندج در این تجمع اعتراضی اظهار کرد: قرآن بزرگترین و مهم‌ترین سند مسلمین برای دفاع از حقانیت اسلام است.

این عالم اهل سنت گفت: متاسفانه امروز غربی‌ها بخصوص دولت سوئد به بهانه آزادی بیان و البته به نیابت از صهیونیست‌ها اجازه توهین به کتاب‌های آسمانی به ویژه کتاب قرآن کریم را می‌دهند که این اهانت به چند میلیارد مسلمان است.

امام جمعه موقت سنندج افزود: دشمنان دین خدا باید بدانند که با این دست از توهین‌ها هرگز نمی‌توانند آسیبی به دین رسول خدا وارد نمایند.

ماموستا خالدی تصریح کرد: امروز جهان کفر علیه حقانیت اسلام بسیج شده است، بنابراین باید مراقب باشیم که توطئه تفرقه افکنی دشمنان در بلاد اسلامی عملی نشود.

امام جمعه موقت سنندج در پایان خاطرنشان کرد: وحدت و انسجام مسلمین بهترین و ‌کاربردی‌ترین سلاح در برابر دشمنان است، بنابراین باید اختلافات خود را در این برهه از زمان کنار بگذاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha