سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دهقان

حوزه / بازیگر نقش مصعب در مختارنامه گفت: تمام لحظات سریال «مختارنامه» خاطره است اما یک چیز بیش از همه نمود داشت آنهم اینکه تمامی عوامل به واسطه عشقی که به امام حسین (ع) داشتند تلاششان این بود بهترین کارشان را انجام دهند برای همین با تمام سختی‌های موجود از جمله گرمای شدید هوا، کار با کیفیت خوبی انجام شد.

جعفر دهقان، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در تهران، با بیان اینکه حضور در «مختارنامه» سراسر خاطره است، اظهار داشت: یکی از بهترین کارهایی که در تلویزیون بازی کردم سریال «مختارنامه» است، این مجموعه از تمام عوامل حرفه‌ای موجود بهره می‌برد، یک کارگردان بسیار خِبره پشت دوربین آن قرار داشت و فیلمنامه نیز به شدت قوی و منسجم بود، در کنار این امتیازات باید از انتخاب خوب بازیگران هم به عنوان دیگر امتیاز مجموعه نام برم.

وی افزود: تمام لحظات سریال «مختارنامه» خاطره است، اما یک چیز بیش از همه نمود داشت آنهم اینکه تمامی عوامل به واسطه عشقی که به امام حسین(ع) داشتند تلاششان این بود بهترین کارشان را انجام دهند، برای همین با تمام سختی‌های موجود از جمله گرمای شدید هوا، کار با کیفیت خوبی انجام شد.

دهقان ادامه داد: من در کارهای بسیاری بازی کردم که در عمده آنها نقش مثبت را بازی کرده‌ام، خوشبختانه در «مختارنامه» این فرصت پیش آمد تا نقش ضد قهرمان را بازی کنم، در این کار راهنمایی‌های داوود میرباقری بسیاری ریزبینانه و دقیق بود و به من کمک بسیار کرد، ضمن آنکه خود نیز پیرامون آن مقطع به ویژه شخصیت مصعب مطالعه کردم تا بتوانم بهتر با نقش ارتباط برقرار کنم.

بازیگر فیلم «هراس» ادامه داد: جدا از کارهای تاریخی، در فیلم‌های دیگری هم حضور داشتم که به صورت غیر مستقیم به عاشورا اشاره داشت، برای مثال به فیلم «پرواز در شب» ساخته رسول ملا قلی‌پور اشاره می‌کنم، این اثر توانست با استعانت از عاشورا به زیبایی گوشه‌ای از رشادت رزمندگان اسلام را به تصویر کشد، در کنار فیلم‌های دفاع مقدسی نیز می‌توان در آثار اجتماعی هم از موضوعات عاشورایی بهره برد.

وی درباره علایقش در بازیگری خاطرنشان کرد: بازی در کارهای تاریخی را بسیار دوست دارم، چون این دست تولیدات ماندگار می‌شود، در ضمن این قبیل تولیدات به ترویج مفاهیم دینی و اسلامی کمک می‌کند، سریال‌هایی نظیر «یوسف پیامبر»، «مریم مقدس»، «اصحاب کهف» از جمله این تولیدات هستند که هنوز بعد از سال‌ها دیدنش برای مردم جذابیت دارد.

وی تصریح کرد: لازم به ذکر است این دست تولیدات حتماً باید با امکانات لازم تولید شوند، چون صرفه‌جویی بی‌جهت منجر به پایین آمدن کیفیت کار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha