شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خطاط

حجت الاسلام و المسلمین خطاط گفت: ما در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، بحث تهذیب و تبلیغ را ذیل یک معاونت قرار داده‌ایم که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری شاید لازم باشد با تفکیک این دو، یک قدرت ویژه ای به معاونت تبلیغ داده شود که این موضوع در آخرین جلسه شورای معاونین مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالامیر خطاط جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره جهت گیری حوزه علمیه اصفهان در راستای فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مبلغان کشور، بیان کرد:فرمایشات مقام معظم رهبری در آستانه ماه محرم همانند همه بیانات ایشان راهگشا بود و افق جدیدی در عرصه تبلیغ را برای حوزه علمیه ترسیم کرد .

وی افزود: معظم له نکاتی را متذکر شدند که حقیقتا باید مورد توجه قرار گیرد، مثلا از حیث ضرورت توجه به قشر جوان و نوجوان،لزوم روحیه جهادی و تغییر رویکرد تدافعی به حرکت تهاجمی و تولید محتوای تبلیغی متناسب با قشرهای مختلف از جمله کودکان و نوجوانان، خانواده ها، دانشجویان، دانشگاهها و حتی در سطح بین الملل اشاره داشتند که شایسته است این فرمایشات در راس برنامه ریزی ها قرار گیرد.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان گفت:سنگینی این رسالت پس از فرمایش مقام معظم رهبری بردوش سازمان هایی است که ماموریت کار تبلیغ را برعهده دارند ،مثل دفترتبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی نیز با تجدید نظر در سیاست های خود، بایدبرای ورود جدید و جدی در عرصه تبلیغ آستین همت بالا بزند، ما هم به عنوان مرکز مدیریت حوزه علمیه وظایف زیادی داریم و باید با آن سیاست ها همسو شویم .

وی ادامه داد: ما در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، بحث تهذیب و تبلیغ را ذیل یک معاونت قرار داده که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری شاید لازم باشد با تفکیک این دو، یک قدرت ویژه ای به معاونت تبلیغ داده شود که این موضوع در آخرین جلسه شورای معاونین مطرح شد.

حجت الاسلام خطاط تصریح کرد: در این جلسه از معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان خواسته شد تا بر اساس فرمایشات رهبری طرح پیشنهادی خود را ظرف مدتی کوتاهی آماده کنند و در جلسات بعدی شورای معاونین مرکز مدیریت حوزه مورد بررسی قرار بگیرد و ان شاءالله شاهد مصوبات و اجرایی شدن قوانین آن، در حوزه علمیه اصفهان باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha