شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1099854
۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
سردار محمد بهرامی

حوزه/ معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور گفت: عاشورا احیاء گر اسلام ناب محمدی (ص) است همانطور که اباعبدالله هدف از قیام خود را اصلاح دین جّد اطهرشان و امر به معروف و نهی از منکر دانسته اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه تصریح کرد: برای اثبات پیروزی خون بر شمشیر همین بس که سیدالشهدا بانگ یگانگی خداوند متعال را وقت اذان فریاد می زند و این یعنی پرچم اسلام همچنان پابرجاست و اگر نبود حماسه سرخ حسینی، اثری از اسلام ناب محمدی باقی نمی ماند.

وی در ادامه افزود: حسین ابن علی علیه السلام قرآن ناطق است و اقامه عزای آقایی که قبل از تولد در بطن مادر بزرگوارشان زهرای اطهر (س) قرآن تلاوت می فرمود و بعد از شهادت هم سر مبارکشان بر روی نیزه قرآن می خواند، حقیقتا نشان دهنده عظمت و بزرگی و جاودانگی و حقانیت قرآن است.

سردار بهرامی خطاب به دشمنان اسلام که با اعمال بی شرمانه اهانت به قرآن قصد دارند این معجزه بزرگ را کوچک نشان دهند، گفت: عظمت و شکوه عزای امام حسین(ع) را ببینید و بدانید که این عظمت تنها گوشه ای از بزرگی معجزه جاوید پیامبر (ص) یعنی قرآن کریم است.

این مقام انتظامی ادامه داد: پلیس مکتبی جمهوری اسلامی خود را حافظ ارزش ها می داند همانگونه که مقتدایمان رهبر فرزانه انقلاب فرمودند بزرگترین وظیفه انتظامی حفظ ارزش هاست، و چه ارزشی بالاتر از قرآن که عمل به آن خیر دنیا و عقبا را به همراه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشرفت های چشم گیر ایران اسلامی که این روزها آن را از زبان دشمنان هم می شنویم، افزود: این توفیقات و برکات در سایه تبعیت از دستورات و احکام قرآن و عترت ایجاد شده است و عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی به واسطه تمسک و عمل به آموزه های قرآن است.

سرتیپ دوم محمد بهرامی با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه عزاداری امام حسین(ع) در کلیه رده های انتظامی در سراسر کشور تصریح کرد: این اعتقاد و باور ماست که در این عزاداری ها خداوند بر توفیقات ما برای خدمت صادقانه و مخلصانه به جامعه اسلامی می افزاید و ما روحیه جهادی و معنوی خود را مرهون حضور در همین مراسم ها هستیم.

وی افزود: در این مراسم های معنوی سعی شده شاخصه سبک زندگی حسینی یعنی الگو قرار دادن امام حسین(ع) در همه زمینه ها، زیر بار ظلم نرفتن، ایستادگی و مقاومت در برابر مشکلات و سختی ها، آزادی و آزادگی برای کارکنان و خانواده ها تبیین شود.

معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به ماموریت مقدس حفظ نظم و امنیت دسته جات و تکایا گفت: پلیس مکتبی این وظیفه را برای خود، بزرگترین افتخار می‌داند و شال سیاه خدمت به عزاداران که این روز ها بر دوش مامورین انتظامی است بالاترین درجه و مدال است.

وی در پایان اذعان داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرهنگ عاشورایی در پلیس مکتبی جریان دارد و این مهم، بشارت دهنده وجود روحیه ایثار و فداکاری برای امنیت هموطنان است چرا که درس عاشورا درس ایثار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha