دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: حادثه کربلا مملو از معنای ایثار و فداکاری آن هم از زبان نوجوانی باشعور که نه تنها برای نوجوانان و جوانان الگو می باشند بلکه به همه شیفتگان او درس بزرگی می دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید علی فقیه رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در مراسم دانش آموزی «احلی من العسل» گفت: حادثه کربلا مملو از معنای ایثار و فداکاری آن هم از زبان نوجوانی باشعور که نه تنها برای نوجوانان و جوانان الگو می باشند بلکه به همه شیفتگان حضرت درس بزرگی می دهند.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان شد: وقتی امام حسین (ع) واقعه کربلا را تشریح می کنند، قاسم بن الحسن(ع) از حضرت پرسید عموجان آیا من نیز به شهادت خواهم رسید و ایشان فرمودند: «بلی» و او جوابی داد که همه آگاهان جهان از شنیدن آن شوکه شدند.

حجت الاسلام والمسلمین فقیه گفت: سر و راز اولیای الهی در اینکه می توانستند در مقابل سپاه چندین هزار نفری و مجهز دشمن با صلابت و قدرتمندانه بایستند وصل بودنشان به قدرت پروردگار است و از ایمان سیدالشهدا بهره برده اند.

وی وظیفه همگان در مقابل حادثه عظیم و تاریخی عاشورا را درک معنوی اهداف امام حسین (ع) و بهره گیری از آن در تمامی عرصه های دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha