دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حاجی زاده

حوزه/ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به جنگ ترکیبی که دشمن شکل داده گفت: مجالس عزاداری امام حسین(ع) برای دوری انسان از معصیت و گناه مصونیت ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، احمد حاجی زاده، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با حضور در جمع عزاداران هیئت خادم الرضا(ع) و در گفت وگو با خبرنگاران تصریح کرد: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دعای عرفه خدا را شکر می کند که در زمان بعثت پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) به دنیا آمده و در دوران حاکمان جبار بدنیا نیامده است.

وی با بیان اینکه ما نیز خدا را شکر می کنیم که در زمان نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنیم گفت: ما نظاممان به برکت همین سیره اهلبیت(ع) که نمادش امام حسین(ع) است حفظ شده و شهدای ما با عنایت به همین سیره جانشان را برای حفظ نظام اسلامی فدا کردند تا اسلام بماند.

معاون استاندار قم افزود: جلساتِ عزاداری امام حسین(ع)، جلسات درس و عبرت و هدایت است و با عنایت خداوند همه به این مجالس دعوت می شوند و اینطور نیست که خود به خود هرکسی به این مجالس بیاید و حتما دعوت از طرف خود اهل بیت (ع) است.

وی بیان داشت: این مجالس به برکت اهلبیت(ع) مدت ها برای دوری انسان از معصیت و گناه مصونیت ایجاد می کنند و امیدواریم که خداوند عنایت بفرمایند که ما سیره اهل بیت (ع) را بتوانیم در طول زندگیمان پیاده کنیم.

حاجی زاده با اشاره به جوان بودن عزاداران هیئت خادم الرضا(ع) اظهارداشت: ماشاءالله تعداد زیادی از جوانان در این هیئت حضور پیدا می کنند و این توفیق برای خادمین این هیئت ایجاد شده که بستر را فراهم کنند که جوان ها بیایند و قطعا بدانند که ان شاءالله اجر و پاداششان با اباعبدالله (ع) است.

وی با بیان اینکه هیئت خادم الرضا(ع) مجموعه ای بسیار منسجم و برنامه ریز هستند بیان داشت: بحمدالله رویکردشان استقبال از جوانان و مجالسشان مجالس پویا و با انگیزه است و خطبا و مداحانی که دعوت می شوند همگی مورد عنایت جوانان هستند و اینها همه توفیقاتی است که نصیب شده و باید خدا را شکر کنیم.

معاون استاندار قم خاطرنشان کرد: از آنها می خواهیم که برای ما هم دعا کنند تا در این مسیر سخت و جنگ ترکیبی که دشمن شکل داده ما هم سربلند باشیم.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha