دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
استاندار قم در هیئت خادم الرضا(ع)

حوزه/ استاندار قم با اشاره به حضور مردم در هیئت ها علیرغم مشکلات اقتصادی و معیشتی گفت: قم برخوردار از نعمت هیئت های خوب است و باید قدر بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید محمدتقی شاهچراغی با حضور در جمع عزاداران هیئت خادم الرضا(ع) و در گفت وگو با خبرنگاران با تشکر از برپاکنندگان این هیئت عزاداری تصریح کرد: مجلسی که نام و یاد حضرت سیدالشهدا(ع) در آن باشد و از سر اخلاص باشد را خداوند عنایت می کند.

وی افزود: این همه جوان، نوجوان، زن و مرد و آدم هایی که اینجا آمده اند هیچ ادعایی ندارند و نه مسئول هستند و نه می خواهند مسئول شوند و فقط و فقط برای امام حسین (ع) آمده اند و پر از شور و عشق و گریه هستند را باید قدر دانست و همه باید شاکر به درگاه خدا باشیم.

استاندار قم ادامه داد: بحمدالله قم برخوردار از نعمت هیئت های خوب، مجالس خوب، سخنرانان و مداحان خوب است و این هم واقعا نعمتی برای شهر و مردم قم است و این هیئت هم یکی از همان هیئت ها است.

وی گفت: مردمی که گرفتاری های زیادی دارند، مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند، شاید بیمار و مشکل اشتغال داشته باشند به اینجا آمده اند و مسئولین هیئت باید قدر بدانند که می دانند و جهتش هم همین که همه ساله این برنامه برقرار است.

شاهچراغی با اشاره به ضرورت توجه هیئت ها به محتوا و معنویت گفت: هر کسی که هرجای این هیئت قدم برمیدارد از آن جوانان و نوجوانانی که فرش پهن می کنند و آنهایی که غذا می پزند و کسانی که تقسیم می کنند یا حتی کسانی که پول می دهند همه سهیم هستند و همه از سر دل است و بالاخره خدا هم نگاه به دل می کند و وقتی هم که به دل نگاه کند برکتش نیز شامل حال مجلس می شود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha