شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ستاد اقامه نماز

حوزه/ ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورا قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورا قدردانی کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی تلاقی روز عاشورای حسینی با جمعه و اقامه نماز جماعت روز عاشورا در قامت نماز باشکوه جمعه در جای جای کشور برگ زرینی بر تاریخ عزاداری و تکریم شهدای کربلا افزود و نشان داد که پیوند ولایت با توحید و عبادت خدای یکتا جاودانه و خلل ناپذیر است.تلفیق مراسم عزاداری سیدالشهداء علیه السلام با ذکر الهی و اقامه نماز برخاسته از عظمت مکتب تربیتی اسلام و ابعاد معرفتی سوگواران اباعبدالله الحسین است‌.مسلمانان آزاده جهان می دانند که امام حسین علیه السلام در شب عاشورا تا سپیده دم به اقامه نماز و نوافل و قرائت قران و مناجات پرداخت و در ظهر عاشورا در گرماگرم جهاد نماز اول وقت را بر جنگ و دفاع ترجیح داد و در زیر رگبار تیرها و نیزه های اشقیاء در پیشگاه محبوب با آرامش به نماز ایستاد و به پیروان موحد خود آموخت که نماز بر هرکاری رجحان دارد و مسئله اول مسلمین است.

ستاد اقامه نماز کشور از حسن همکاری هیات های عزاداری سیدالشهداء علیه السلام و اقدامات مدبرانه امامان جمعه و ستادهای اقامه نماز به خاطر این تعامل افتخار آفرین صمیمانه قدردانی به عمل می آورد.

سر فصل اول درس انسان ساز کتاب کربلا اقامه نماز و عبادت خدای واحد است. ان شاءالله ره آورد این حرکت مبارک استمرار حضور مومنان بالاخص نوجوانان و جوانان برومند ایران و جهان اسلام در مساجد و روشن نگاه داشتن خورشید ذکر الهی در رواق جانها خواهد بود.

ستاد اقامه نماز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha