چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
فلاحیان

حوزه / معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت: همچون سنوات گذشته مبلّغان خواهر در ایام عزاداری ماه محرم و صفر به امر مقدّس تبلیغ مشغول خواهند بود.

ملیحه فلاحیان بیشه، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در گفتگو با خبرگزاری حوزه از فعالیت مبلغان در دهه اول ماه محرم خبر داد و گفت: در هیچ زمانی همانند امروز نیاز به امر مقدس تبلیغ و فعالیت تبلیغی طلاب حوزه علمیه خواهران مشهود نبوده است بخصوص اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با مبلغان به اولویت تبلیغ در حوزه ها اشاره کردند.

وی با اشاره به اعزام مبلغان در دهه اول محرم، افزود: ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) فرصت مغتنمی برای مبلغین و سازمان های تبلیغی جهت تبیین آموزه های دینی فراهم می‌کند و بی گمان همت مبلغان دینی در اجرای این وظیفه عظیم منجر به ایجاد تحول و پیشرفت در حوزه های عقیدتی، فردی و اجتماعی جامعه خواهد شد.

فلاحیان بیشه ادامه داد: همچون سنوات گذشته مبلّغان خواهر در ایام عزاداری ماه محرم و صفر به امر مقدّس تبلیغ مشغول خواهند بود. بخش عمده ای از این مبلغان در راستای همکاری با مراکز مختلف فرهنگی و تبلیغی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، مدارس، شوراهای اسلامی روستاها، مساجد و هیئات مذهبی، مراکز نیکوکاری، اوقاف، پایگاه های بسیج، جلسات تبلیغی خانگی و سایر مراکز فرهنگی متقاضی ویژه بانوان، وظیفه خطیر خود را انجام می دهند.

وی در پایان اظهار کرد: با آگاهی از ضرورت پشتیبانی علمی از مبلغان در این مناسبت مهم دینی، مذهبی، بسته محتوایی ویژه محرم و مرتبط با واقعه عاشورا و مسائل روز جامعه در قالب سخنرانی های مکتوب در اختیار مبلغین قرار داده شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha