شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مقر شهید نظری

حوزه / مسئول مقر شهید نظری با بیان اینکه در ایام محرم امسال با همراهی ۲۰ نفر از مبلغین، در شهرستان ملایر حاضر شدیم، گفت: از جمله مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌هایی که در این مدت انجام شد می‌توان به برگزاری ۴۲ جلسه منبر و روضه در اماکن مختلف اشاره کرد.

حجت الاسلام محمد مهدی رحیمی مسئول مقر شهید نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی صورت گرفته در دهه اول محرم در شهرستان ملایر توسط این گروه، اظهار داشت: مقر شهید نظری زیر مجموعه جبهه فرهنگی میقات الظهور می‌باشد که در ایام مختلف سال و مناسبت‌های گوناگون با حضور در نقاط گوناگون به رسالت تبلیغی خود می‌پردازد.

وی با بیان اینکه در ایام محرم امسال با همراهی ۲۰ نفر از مبلغین، در شهرستان ملایر حاضر شدیم، گفت: از جمله مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌هایی که در این مدت انجام شد می‌توان به برگزاری ۴۲ جلسه منبر و روضه در اماکن مختلف اشاره کرد.

مسئول مقر شهید نظری، با اشاره به اینکه فعالیت‌های تبلیغی در این مدت محدود به اماکن خاص نبود، اظهار کرد: مبلغین حاضر در این دوره، چندین بار به ایستگاه‌های آتش نشانی سطح شهرستان مراجعه کردند و ضمن برگزاری مراسم عزاداری و منبر، با پرسنل این واحدها به گفت‌وگو پرداختند.

وی با بیان اینکه چند شب نیز برنامه روایتگری و کار با کودک و ایستگاه پذیرایی در پارک در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: تبلیغ چهره به چهره در محیط پارک و صحبت با کسبه و حضور در برخی نقاط آسیب پذیر شهر نیز از اقداماتی بود که در این مدت انجام شد که با استقبال خوب مردم نیز روبرو شدیم.

حجت الاسلام رحیمی، افزود: همچنین دو ویژه برنامه مخصوص نوجوانان در قالب شبی در مسجد و تبلیغ دانش آموزی در چهار مدرسه از مدارس متوسطه، برپایی غرفه‌های کودک و نوجوان در دو پارک فعال ملایر و حضور در بین بسیجیان ملایر از دیگر فعالیت‌های تبلیغی صورت گرفته توسط طلاب جهادی مقر شهید نظری در ایام دهه اول محرم در شهرستان ملایر بود.

وی با بیان اینکه تعدادی از طلاب این گروه تبلیغی، جهادی، اهالی ملایر و باقی آنها از استان‌های قم و تهران بودند، یادآور شد: در کنار مراسم روضه و منبر، برگزاری نمازهای جماعت خصوصا در مساجد، تکایا و محیط‌های عمومی مورد توجه بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • . IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    سلام علیکم ایام محرم زیبنده نیست که طلبه ای مشغول بازی باشد روایت یحزنون لحزننا چه می شود؟