شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
موکب آستان مقدس

حوزه/ روابط عمومی حرم مطهر بانوی کرامت طی اعلامیه ای با بیان اینکه فعالیت موکب حرم مطهر از ششم شهریورماه آغاز خواهد شد تأکید کرد که آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها مانند سالهای گذشته فقط در موکب واقع در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده روی نجف به کربلا به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن اطلاعیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با توجه به سؤالات مکرر زائران و علاقه مندان به آستان مقدس بانوی کرامت در رابطه با برپایی موکب این آستان مقدس در مسیر پیاده روی نجف به کربلا اعلام می دارد که فعالیت موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها همانند سنوات گذشته در عمود ۱۰۸۰ فعال گردیده و از ششم شهریور پذیرای زائرین اربعین حسینی خواهد بود .
موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها بعنوان تنها موکب حرم مطهر بانوی کرامت در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده روی نجف به کربلا با ارائه فعالیت‌های ۲۱ گانه رفاهی، خدماتی، فرهنگی، درمانی و … به زائران خدمت رسانی خواهد کرد و این خدمات تا روز اربعین ادامه خواهد داشت.
ارائه خدمات در موکب آستان مقدس هم در بخش خواهران و هم در بخش برادران می باشد و کلیه خدمات این موکب بر اساس نیازمندی‌های زائران پیاده اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.
لازم بذکر است آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به جز موکب عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا هیچ موکب دیگری نداشته و شماره حساب های واریزی نیز بنام آستان مقدس میباشد و شماره حساب بنام اشخاص ندارد.

روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها
۱۱ مرداد۱۴۰۲

ضمنا علاقه مندان به مشارکت در این موکب می توانند وجوه خود را از طریق واریز به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۰۰۰۱۱۲۲، مراجعه به نشانی اینترنتی nazr.amfm.ir و یا ارسال عدد ۳ به شماره ۳۰۰۰۱۱۲۲ به این موکب اختصاص دهند.
همچنین علاقه مندان برای مشارکت غیرنقدی (نذر کالا) می توانند به دفاتر هدایا و نذورات حرم مطهر بانوی کرامت واقع در حرم مطهر مراجعه و یا با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۳۷۵ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha