شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا محمدامین راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: استمرار توهین به قرآن و دیگر شعائر اسلامی، بی‌شک تا زمانی که جهان اسلام موضعی واحد اتخاذ نکند، ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا محمد امین راستی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان سنندج، اظهار داشت: جامعه دینی ما امروز به‌شدت مورد هجمه دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفته، لذا باید با بصیرت، بینش دینی و سیاسی حرکت کنیم.

امام جمعه موقت سنندج، گفت: در ماه‌های اخیر شاهد ایجاد یک موج بزرگ اسلام ستیزی و اسلام هراسی در غرب و کشورهای اروپایی هستیم، موجی که بی‌گمان مدیریت و رهبری آن را صهیونیست‌ها و دولت‌های سکولار بر عهده دارند.

وی افزود: اهانت به قرآن و آتش زدن این کتاب آسمانی نقشه‌ای از پیش طراحی شده توسط دشمنان است و این عمل توهین آمیز را می‌توان معلول ترس غربی‌ها از گسترش روزافزون اسلام دانست، چرا که همه جهان دید تلاش داعش و دیگر گروه‌های تروریستی برای بد نام کردن اسلام، نتیجه‌ای عکس داشت، لذا امروز با ایجاد این جنگ دینی به دنبال جبران شکست‌های خود در برابر مسلمین هستند.

ماموستا راستی خاطرنشان کرد: استمرار توهین به قرآن و دیگر شعائر اسلامی، بی‌شک تا زمانی که جهان اسلام موضعی واحد اتخاذ نکند، ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: جهان اسلام این ظرفیت را دارد که عاملان و آمران این حرکت غیرانسانی را به خوبی تنبیه کنند، بنابراین وحدت مسلمین امروز واجب‌تر از هرزمان دیگری است.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج اظهار کرد: تا زمانی که دولت‌های اسلامی درگیر اختلافات درونی باشند، هرگز نمی‌توان به پایان یافتن توهین به قرآن و دیگر شعائر مسلمین امید داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha