دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / دیدار طلاب خوزستانی مقیم قم با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز

نماینده ولی فقیه در خوزستان تاکید کرد: باید بر مردمی ماندن خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اصرار کرد و دولتمردان‌ تنها زیرساخت‌ها را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: ایام شهادت و اسارت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان این‌که خانواده محل مقدسی است، گفت: اگر خانواده اصلاح شد تمام اجزا و اعضای اجتماع اصلاح می‌شود. در جامعه اگر افرادی به سعادت و شقاوت راه پیدا کردند از طریق خانواده بوده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: خانواده علاوه براینکه محل عبادت و اطاعت از فرمان خداوند متعال است و انسان را به قله می‌رساند محل ریاضت، بلا و سختی ها است.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: اگر انسان بخواهد خوب بندگی کند، باید در خانواده بر روی هوای نفس خود کار کند. خانواده بهترین جایگاه برای تعالی است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به این‌که پیامبراکرم(ص) می فرمایند سه دسته از بانوان و زنان امت من فشار قبر ندارند، ادامه داد: "زنانی هستند که با فقر همسر می‌سازند"، "زنانی هستند که با بد اخلاقی همسر می‌سازند" و "زنی که مهریه همسر خود را ببخشد" این سه دسته هستند.

امام جمعه اهواز با اشاره به این‌که خود را برای اربعین‌ حسینی آماده کنیم، خاطرنشان کرد: امسال خدماتی که به مردم ارائه می شود مردمی است اما در ایران برخی از دستگاه ها تصدی گری می‌کنند که مورد پسند نیست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تاکید کرد: باید بر مردمی ماندن خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اصرار کرد و دولتمردان‌ تنها زیرساخت‌ها را فراهم کنند.

امام جمعه اهواز عنوان‌ کرد: مردم ایران اسلامی به ویژه خوزستان زائران اربعین حسینی در مسیر برگشت را تکریم‌ و از آنها پذیرایی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به چهار مأموریت خداوند متعال به انسان، گفت: امر به معروف و نهی از منکر از جمله این مأموریت های مهم است. اگر به مسأله بی حجابی نپردازیم شاهد گسترش آن در سطح جامعه خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha