دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار موحد

حوزه/ فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: بی شک جهاد تبیین طلاب و روحانیون بسیجی از جمله الزامات مهم در راستای دفاع از انقلاب اسلامی به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار محمدرضا موحد طی سخنانی در نشست مشترک فرماندهان پایگاه ها و گروه های جهادی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین و رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با اشاره به اهمیت و ضرورت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ابراز داشت: اساساً یکی از اهداف کلیدی قیام سیدالشهدا(ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بوده و جامعه اسلامی برای بقای خود نیازمند احیا و عمل به این فریضه مقدس است.

وی افزود: برای سعادتمندی دنیا و آخرت خود باید پای کار امام حسین(ع) و نهضت حضرت اباعبدالله (ع) بایستیم و در این رابطه اهل ثبات قدم باشیم.

وی همچنین با تأکید بر اهمیت کار بسیج طلاب در احیای امر به معروف و نهی از منکر و به خصوص تحقق فریضه فوری و قطعیِ جهاد تبیین گفت: نقش کلیدی طلاب و روحانیون بسیجی در این مسئله بر کسی پوشیده نیست، کما این که از جمله الزامات دفاع از انقلاب اسلامی، تحقق همین مهم است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: آن چه مهم است این که باید از ظرفیت عظیم طلاب و روحانیون بسیجی استان قم به نحوی شایسته در راستای ترویج معارف اهل بیت(ع) و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی استفاده کنیم که همین موضوع زمینه ساز خنثی شدن توطئه های شوم دشمنان شود.

حجت الاسلام سیدروح الله سیدحقی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم نیز ضمن ارائه گزارش اجمالی از اهم فعالیت های اخیر این سازمان در راستای عمل به مأموریت ذاتی خود گفت: تشکیل سلسله جلسات هیئت اندیشه ورز با حضور فرماندهان پایگاه ها، مدیران مدارس و نخبگان حوزه در ماه های اخیر به لطف الهی برکات متعددی داشته و توانسته ایم در جهت شناخت و تبیین مهم ترین اهداف و مأموریت های بسیج طلاب گام های خوبی را برداریم.

وی همچنین با اشاره به فعالیت ۱۱ حوزه مقاومت، ۱۱۰ پایگاه مقاومت و نیز حدود ۱۴۰ گروه جهادی تحت اشراف سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم افزود: از جمله دغدغه های کلیدی ما تلاش در مسیر تقویت حوزه انقلابی، تبیین و نشر معارف قرآن و اهل بیت(ع)، همچنین دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است که در این باره البته با اقشار مختلف بسیج، همچنین تشکل ها و نهادهای حوزوی و غیرحوزوی، تعامل و همکاری خوبی داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha