یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خبرنگار

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه فعالان رسانه به عنوان چشمان بینای جامعه محسوب می‌شوند، گفت: خبرنگاران و کسانی که قلم به دست دارند، نه تنها مسئولیت سنگینی برعهده آنان است، بلکه جامعه نیز از آنان انتظاراتی دارد که امیدواریم همه شما بتوانید به درستی امانتدار این مهم باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا محمدامین راستی امروز در دیدار با جمعی از فعالان رسانه شهرستان سنندج ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار، اظهار داشت: فعالان رسانه به عنوان چشمان بینای جامعه محسوب می‌شوند.

امام جمعه موقت سنندج گفت: خبرنگاران و کسانی که قلم به دست دارند، نه تنها مسئولیت سنگینی برعهده آنان است، بلکه جامعه نیز از آنان انتظاراتی دارد که امیدواریم همه شما بتوانید به درستی امانتدار این مهم باشید.

وی در ادامه به برخی از مشکلات خبرنگاران اشاره کرد و یادآور شد: خبرنگاران با وجود سختی کار و فشار روحی که برآنان وارد می‌آید، اما در بحث حقوق و مزایا جزو اقشار کم درآمد جامعه هستند و از نظر امنیت شغلی نیز دغدغه مندی‌های بسیاری دارند.

ماموستا راستی اظهار کرد: بی گمان تا زمانی که مطالبات اولیه خبرنگاران همانند بیمه، حقوق ثابت و امنیت شغلی تضمین نشود، نباید انتظار داشت که کار رسانه‌ها ایده آل و نقش آفرین به معنایی آنچه می‌خواهیم، باشد.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: انتظاری که از مسئولان به‌ویژه وزارت ارشاد داریم این است که خبرنگاران را مورد حمایت درست و واقعی قرار دهند تا این قشر بهتر بتوانند مشکلات و مطالبات جامعه و البته خدمات نظام و دولت را منعکس کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha