دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اولین آزمون تخصصی ورودی مقطع ارشد و دکتری جامعة المصطفى در شعبه جنوب غرب

حوزه / مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) در نظر دارد اولین دوره پذیرش دانشجویان ایرانی را برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ -۱۴۰۲ در رشته‌های گوناگون و از طریق آزمون با هماهنگی معاونت آموزشی المصطفی به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اولین آزمون تخصصی ورودی مقطع ارشد و دکتری جامعة المصطفی در شعبه جنوب غرب، امروز با حضور جمعی از داوطلبان در محل مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) اهواز برگزار شد.

به دنبال تأسیس شعبه این دانشگاه در جنوب غرب کشور، در مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع)، با اعلام نتایج و گذراندن مصاحبه‌های علمی قرار است اولین دوره مقطع ارشد و دکتری این دانشگاه در این مرکز علمی فرهنگی برگزار شود.

جامعة المصطفی العالمیة نهادی علمی آموزشی است که فرصت تحصیل در سه حوزه کلان دانشی علوم اسلامی، علوم انسانی، مطالعات فرهنگی و زبانی را برای مشتاقان سراسر عالم فراهم می‌کند.

این دانشگاه، ذیل مجموعه بزرگ علمی‌تربیتی جامعة المصطفی(ص) العالمیة و با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند و مدارک علمی آن، اعتبار قابل توجهی دارد.

مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) در نظر دارد اولین دوره پذیرش دانشجویان ایرانی را برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ -۱۴۰۲ در رشته‌های گوناگون و از طریق آزمون با هماهنگی معاونت آموزشی المصطفی به عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha