شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
روز خبرنگار

حوزه/ فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پیامی مشترک با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، روز خبرنگار را به اهالی خبر و رسانه تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، سردار جهانبخش کرمی و حجت الاسلام حسن بیگدلی فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان در پیامی مشترک هفدهم مرداد روز خبرنگار را تبریک گفتند.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

«ن والقلم و ما یسطرون»

سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد. (قلم:۱)

هفدهم مردادماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار است، که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارند.

معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، اساس کار مطبوعات و رسانه‌ها را حرکت در مسیر ملت و در خدمت ملت می‌دانستند و روشنگری و هدایت مردم را رسالت خبرنگاران عنوان فرمودند.

تقویت معرفت دینی روشن بینانه و رفتار دینی مخلصانه، تقویت باور به ارزش‌ها، مصون‌سازی اذهان مقابل تهاجم فرهنگی، تقویت باور به کارآمدی نظام، ایجاد همگرایی عمومی، آگاه‌سازی نسبت به مقوله‌های حساس از اهداف کار رسانه‌ها از منظر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) است.

ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار به شما مجاهدان خستگی‌ناپذیر عرصه قلم، آگاهی و اندیشه، پویایی در راه دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در سایه مطالبه‌گری دلسوزانه، تقویت همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان در جامعه، اطلاع‌رسانی هنرمندانه، خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و صیانت از ارزش‌ها برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب را از درگاه حضرت حق، تحت توجهات ویژه حضرت ولی عصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آرزومندیم.

جهانبخش کرمی
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)

حسن بیگدلی
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha