دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسجد محور خدمت

حوزه / فرماندار همدان راهبرد دشمن را ایجاد یأس و ناامیدی در مردم دانست و گفت: در مقابل این نقشه شوم دشمن، فرمایش مقام معظم رهبری را داریم که بر ایمان و امید تأکید دارند، بنابراین ما وظیفه خود می‌دانیم با خدمت به مردم، تکلیف خدمت گذاری خودمان را ادا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، در ادامه برنامه "مسجد محور خدمت"، مسلم مخفی فرماندار همدان با همراهی جمعی از مدیران و کارشناسان امشب در مسجد فاطمه الزهرا(س) کوی کوثر حاضر شد و ضمن گفت‌وگو با اهالی، مهم‌ترین مشکلات و مسائل این منطقه را از نزدیک بررسی کرد.

وی ضمن تبیین سیاست‌های دولت سیزدهم، به بیان برخی از اقدامات و پروژه‌های مهم دولت در همدان پرداخت و اظهار داشت: با پیگیری‌های موثر استاندار و جذب اعتبارات قابل توجه در سفر رئیس جمهور به همدان، به عنوان محرک، بسیاری از پروژه‌های نیمه کاره در دوران گذشته در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار همدان یادآور شد: سال گذشته این ایام با قطع آب مواجه بودیم که با اهتمام دولت و با بودجه ۱۵۰۰ میلیارد تومانی، خط انتقال آب وارد جریان شد و تصفیه خانه آب اختصاصی آن نیز اخیرا به بهره برداری رسید.

وی، اظهار کرد: بیمارستان اکباتان، کنارگذرغربی همدان، ۱۱ هزار واحد مسکونی شهرک پرواز، تقاطع غیر همسطح شهید همدانی و ۶ هزار واحد مسکونی اقشار آسیب پذیر از جمله مهمترین پروژه های در دست اقدام در همدان است.

مخفی، راهبرد دشمن را ایجاد یأس و ناامیدی در مردم دانست و خاطرنشان کرد: در مقابل این نقشه شوم دشمن، فرمایش مقام معظم رهبری را داریم که بر ایمان و امید تأکید دارند، بنابراین ما وظیفه خود می‌دانیم با خدمت به مردم، تکلیف خدمت گذاری خودمان را ادا کنیم.

همچنین در پایان این نشست فرماندار همدان ضمن ملاقات با تعدادی از نمازگزاران و شنیدن دغدغه‌های آنها، از مسجد، مدرسه و فضای مجاور مسجد بازدید و در راستای حل برخی از مسایل و مشکلات این محله به اهالی کوی کوثر قول پیگیری داد.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha