یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تماس تلفنی آیت الله اعرافی

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان طلاب، تلاش آیت الله اعرافی در دلجویی از آمران به معروف در سطح کشور را اقدامی ستودنی دانست و گفت: این ابتکار مدیر حوزه های علمیه قابل تحسین، تقدیر و تشکر است؛ چراکه این عمل موجب دلگرمی آمران به معروف و ناهیان از منکر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم طی گفت و گویی، تلاش آیت الله اعرافی در دلجویی از آمران به معروف در سطح کشور را اقدامی ستودنی دانست و گفت: این ابتکار مدیر حوزه های علمیه قابل تحسین، تقدیر و تشکر است؛ چراکه این عمل موجب دلگرمی آمران به معروف و ناهیان از منکر خواهد شد.

وی ادامه داد: جدیت و اهتمام آیت الله اعرافی در دفاع از مظلوم و تقبیح عمل عاملان منکر، هشدار به مسئولانی است که در این زمینه اهمال داشته و یا سستی دارند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب در پایان ابراز داشت: جا دارد همه مسئولان یکدل و یکصدا با پشتیبانی از آمران به معروف و ناهیان از منکر، جلوی ولنگاری و تخریب عقائد نوجوانان و جوانان را گرفته و حمایت از حیا و عفت را در دستور کار خود قرار داده تا معروف الهی در جامعه نشر پیدا کرده و مانع از نفوذ منکر گردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یه دردمند IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    0 0
    دلجویی اقل کاری است که می تواند یک مسئول انجام دهد. البته اگر اسمش را فرار به جلو و شانه از زیربار مسئولیت خالی کردن نگذاریم. اقدام عملی لازم است.