یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان

حوزه /  در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان، حجت الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، آیت الله موسوی اصفهانی، استاندار همدان و دکتر حاجی بابایی و جمعی از مسئولین، با تقدیر خدمات و تلاش‌های حجت الاسلام هادی نظیری، حجت الاسلام مهدی ارتقایی به عنوان مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده ولی فقیه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، آیت الله موسوی اصفهانی عضو مجلس خبرگان رهبری، فرزاد قاسمی استاندار همدان، دکتر حاجی بابایی و جمعی از مسئولین همدانی، با تقدیر خدمات و تلاش‌های حجت الاسلام هادی نظیری، حجت الاسلام مهدی ارتقایی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان معرفی شد.

گزارشی از آیین تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام هادی نظیری با اشاره به اقدامات انجام شده، در ایام حضور خود به عنوان مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان، اظهار داشت: مراسم‌های نیمه شعبان و عید غدیر در همدان با استفاده از ظرفیت ستادهای مردمی ثابت کرد، اگر کار به مردم سپرده شود قطعا خروجی ایده‌آلی را کسب خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف ما واگذاری کارها به خود مردم بود، گفت: سعی کردیم تمام کارها را به مردم واگذار کنیم و لذا در تمام فعالیت‌های فرهنگی که در طول سال در استان برگزار شد، این مردم بودند که به عنوان میدان‌دار اصلی تلاش می‌کردند.

گزارشی از آیین تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تقدیر از خدمات و تلاش‌های حجت الاسلام نظیری، گفت: عنوان تودیع و معارفه، عنوان درستی نیست، چرا که همه در خط مقدم برای دفاع از اسلام و خدمت به مردم باید تلاش کنیم، بنابراین باید گفت در جمهوری اسلامی سنگرسپاری صورت می‌گیرد نه تودیع.

امام جمعه همدان با تبریک به حجت الاسلام ارتقایی برای حضور به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، خاطرنشان کرد: با روحیه‌ای که از حجت‌الاسلام ارتقایی سراغ داریم، امیدواریم شاهد استمرار این خدمات و تلاش‌ها باشیم.

گزارشی از آیین تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان

سپس تعدادی از فعالان فرهنگی در همدان با حضور در جایگاه به تلاش‌ها و اقدامات حجت الاسلام نظیری اشاره و از این خدمات تقدیر کردند.

در ادامه با حضور جمعی از پیرغلامان، مراسم عزاداری و نوحه خوانی برگزار شد و از حجت الاسلام والمسلمین حسن طاهری اولین مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان و خانواده شهید سلگی تقدیر شد.

گزارشی از آیین تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان

پس از آن ضمن تقدیر از حجت الاسلام نظیری، حکم حجت الاسلام ارتقایی قرائت و به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان معرفی شد.

گزارشی از آیین تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان

پایان بخش این مراسم نیز سخنرانی حجت الاسلام مهدی ارتقایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی را خادم اقشار مختلف جامعه می‌دانیم، خاطرنشان کرد: حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و آیت الله موسوی اصفهانی نعمتی بزرگ برای استان است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha