شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دوره مصباح الهدی

حوزه/ اولین دوره از سلسله دوره های توانمندسازی اساتید حوزه علمیه خوزستان باعنوان «مصباح الهدی» در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اولین دوره از سلسله دوره های توانمندسازی اساتید حوزه علمیه خوزستان با عنوان «مصباح الهدی» با هدف تربیت جامع، متوازن و رسالت مدار طلاب خوزستانی و با شعار «هر استاد یک راهنما» به همت معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه خوزستان در حال برگزاری است.

این دوره به مدت دو روز از چهارشنبه ۱۸ مرداد لغایت پنج شنبه ۱۹ مرداد ماه ۱۴٠۲ در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و در هشت ساعت درسی در موضوعات منظومه ی فکری علمای سلف و راهکارهای ارتباط موثر با جوان و نوجوان و مخاطب شناسی آنها در حال برگزاری است.

اساتید دوره حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) در موضوع منظومه ی فکری علمای سلف و حجت الاسلام روح الله شریفی نژاد از اساتید حوزه علمیه خوزستان و مشاور تربیتی در موضوع راهکارهای ارتباط موثر با جوان و نوجوان و مخاطب شناسی آنها، بودند.

این دوره اولین دوره از سلسله دوره های توانمندسازی اساتیدخوزستان تحت عنوان «مصباح الهدی» بوده و قرار است چهار دوره ی دیگر با موضوعات آسیب شناسی روانی و اخلاقی، مدیریت تحصیلی، تثبیت و تغییر رفتار و عادت و ساحت های تربیتی در آینده ی نزدیک برگزار شود.

گفتنی است این دوره ها به صورت کارگاهی و جلسات پرسش و پاسخ ویژه اساتید حوزه علمیه خوزستان برنامه ریزی شده و هدف از برگزاری دوره ها این است که اساتید خوزستانی خود را در قبال تربیت و رشد و تعالی طلاب مسئول بدانند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha