یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دفاتر نذورات

حوزه/ دفاتر هدایا و نذورات اربعین با هدف جذب مشارکت‌های مردمی برای میزبانی از زائران اربعین حسینی در حرم مطهر بانوی کرامت آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دفاتر هدایا و نذورات ویژه اربعین حسینی(ع) در حرم کریمه اهل بیت(س) به منظور جمع آوری هدایای مردم برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در موکب حرم مطهر بانوی کرامت در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده روی نجف به کربلا آغاز به کار کرد.

امسال نیز همانند سال‌های گذشته موکب حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در مسیر نجف به کربلا در عمود ۱۰۸۰ با خدماتی از قبیل شست‌وشوی لباس، ارائه خدمات درمانی، تعمیر کیف، کفش، عینک، چرخ و کالسکه، خدمات خیاطی، ایستگاه‌های صلواتی، اینترنت رایگان، تماس اینترنتی، پخت نان، پخش آب معدنی و … در خدمت زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

تمامی دفاتر هدایا و نذورات حرم بانوی کرامت آماده دریافت هدایای ارزی و ریالی زائران و مجاوران برای مشارکت در خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی می باشد و در این راستا نیز دفاتر ویژه دریافت هدایا و نذورات ویژه اربعین حسینی(ع) در حرم مطهر شروع به فعالیت کردند.

همچنین افرادی که علاقه‌مند به مشارکت در ثواب خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در موکب حضرت معصومه سلام الله علیها هستند می توانند وجوه خود را از طریق واریز به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۰۰۰۱۱۲۲ و یا مراجعه به نشانی اینترنتی nazr.amfm.ir به این موکب اختصاص دهند و برای کسب اطلاعات بیشتر عدد ۳ را به سامانه ۳۰۰۰۱۱۲۲ ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha