یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
طرح علمداران تبلیغ

حوزه/ آیین افتتاحیه طرح علمداران تبلیغ ویژه اساتید بسیجی حوزه علمیه قم با سخنرانی آیت الله اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آئین افتتاحیه طرح علمداران تبلیغ ویژه اساتید بسیجی حوزه علمیه قم با سخنرانی آیت الله اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد.

در ابتدای این آئین و پس از روضه‌خوانی به مناسبت شهادت امام سجاد(ع)، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری اظهار کرد: اقشار مختلف در جامعه دارای رزومه‌های مختلف کاری هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد رزومه کاری‌شان مطابق با فطرت انسان است، مطرح کرد: این افراد عالمان دین هستند که به دنبال بیان احکام دین هستند.

مسئول بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم با بیان اینکه امروز این وظیفه به عهده روحانیون است، عنوان کرد: رسالت علما همانی است که خداوند در قرآن کریم به آن اشاره کرده است و روحانیون باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

همچنین آیت الله علیرضا اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه نیز با بیان اینکه تبلیغ عاشورا از مدینه آغاز می‌شود، عنوان کرد: مجموعه این تمهیدات برای این است که عاشورا آن‌گونه که خداوند می‌خواهد رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه غروب و عصر عاشورا زمان آغاز تبلیغ پس از عاشورا است، خاطرنشان کرد: این تبلیغ در دو مرحله تا پایان عمر مبارک امام سجاد(ع) و مرحله دوم تا پایان امامت ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، در پایان این برنامه نیز از اساتید موفق حوزه تبلیغ و جهاد تبیین نیز تقدیر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha