شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مخفی

حوزه / فرماندار همدان گفت: به عنوان فرماندار همدان، به دستگاه‌های مسئول مخصوصا مسکن و شهرسازی، شهرداری و شورای شهر تذکر می‌دهم این نوع برخورد با مردم در شأن نظام اسلامی و دولت انقلابی نیست و لازم است در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات و دغدغه اهالی کوی فردوس اقدام جدی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مسلم مخفی فرماندار همدان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات موجود در منطقه کوی فردوس که گلایه‌مندی‌هایی را برای اهالی به وجود آورده است، اظهار داشت: اینکه مشکلات کوی فردوس نزدیک به ۱۰ سال است لاینحل مانده، مایه شرمساری و نشانه بی‌مسئولیتی مدیران مربوطه است.

وی افزود: مردم مظلوم این منطقه که عمدتا از اقشار ضعیف و کم‌برخوردار هستند و حتی در بین آنها توانیابان نیز حضور دارند، بارها مشکلاتشان را فریاد زده‌اند، اما کم‌تر به آنها توجه شده است.

فرماندار همدان، با تأکید بر اینکه یکی از علل به وجود آمدن این مشکلات تعلل مسکن و شهرسازی است، اظهار کرد: با وجود آنکه چندین صورتجلسه در فرمانداری از سال‌های قبل و اخیرا وجود دارد که شهرداری و مسکن و شهرسازی در آن اقداماتی را متعهد شده‌اند، اما باید گفت دریغ از اقدامی موثر برای کاهش این مشکلات و رفع دغدغه‌ اهالی.

وی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در استان شخصا چندین بار از این منطقه بازدید داشته و خواستار رفع این مشکلات بوده، گفت: علیرغم بازدیدهای متعدد نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس و مدیران استان از کوی فردوس، اما متأسفانه آنطور که باید اتفاقی در جهت کاهش مشکلات توسط مسئولان مرتبط رخ نداده است.

مخفی، با اشاره به اینکه مردم این منطقه از امکانات اولیه مانند مدرسه، مسجد، پارک، وسائل نقلیه عمومی و مراکز خرید محروم هستند، یادآور شد: در حالی اهالی کوی فردوس با این مشکلات روبرو هستند که اگر برخی آقایان مسئول کوچکترین خللی در ارائه خدمات در محل زندگیشان به‌وجود بیاید، با جدیت و فوریت تا حصول نتیجه موضوع را پیگیری می‌کنند.

وی تأکید کرد: به عنوان فرماندار همدان، به دستگاه‌های مسئول مخصوصا مسکن و شهرسازی، شهرداری و شورای شهر تذکر می‌دهم این نوع برخورد با مردم در شأن نظام اسلامی و دولت انقلابی نیست و لازم است در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات و دغدغه اهالی این منطقه اقدام جدی شود.

فرماندار همدان، با بیان اینکه باید مشکلات مردم این منطقه هر چه سریعتر حل شود، گفت: حسب وظیفه، تعلل و ترک فعل مسئولان مربوطه را به دادستان اعلام کرده‌ام.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha