چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
س

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل، گفت: راه موفقیت انسان، آراستگی به عمل صالح است، کما اینکه رزمندگان و شهدا نیز توانستند با عمل صالح و توکل به خدا بر دشمن غلبه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان، امام جمعه آران و بیدگل، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، همایش بزرگ تجلیل از بیش از ۲۵۰ آزاده سرافراز منطقه کاشان در گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا مستقر در پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل برگزار شد.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل در این مراسم، آزادگان را حجت بزرگی برای نسل آینده و نسل فعلی دانست و اظهار داشت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، خاطرات آزادگان سرافراز کشورمان باید به صورت مکتوب در کتاب‌های درسی برای آیندگان حفظ شود.

امام جمعه آران و بیدگل، ورود آزادگان سرافراز به کشور را ایام الله‌ دانست و گفت: اگر سختی‌هایی که آزادگان در دوران اسارت متحمل شدند را ندیده بودیم، باور نمی‌کردیم که این افراد چه سرمایه‌های ارزشمندی برای کشورمان هستند.

حجت السلام سلیمانی، به واقعه طبس، دوران دفاع مقدس، آزادسازی خرمشهر و دیگر حوادث تاریخی انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: با پیروزی انقلاب اسلامی، کشورمان به منطقه ناامن برای سلطه گران تبدیل شد.

امام جمعه آران و بیدگل، با تأکید بر لزوم حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: مبلغین و سخنرانان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را در مدارس و دانشگاه‌ها برای نسل جوان بیش از پیش تبیین کنند.

حجت الاسلام سلیمانی، راز و رمز محبوبیت و موفقیت رزمندگان، ایثارگران و آزادگان را ایمان و عمل صالح دانست و خاطرنشان کرد: راه موفقیت انسان، آراستگی به عمل صالح است، کما اینکه رزمندگان و شهدا نیز توانستند با عمل صالح و توکل به خدا بر دشمن غلبه کنند.

خاطره گویی سه تن از آزادگان سرافراز، اجرای نمایشی از دوران اسارت، تجلیل از تعدادی از آزادگان، سخنرانی نماینده ولی فقیه در کاشان از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

از مجموع آزادگان منطقه کاشان ۱۹۳ آزاده کاشانی، ۲۴ آزاده نطنزی و ۸۷ آزاده آران و بیدگلی می‌باشند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha