یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام فیروزی

حوزه / عضو شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: امروز جامعه بیش از گذشته نیازمند انسان‌های عالم، اخلاق‌مدار و متعهد است؛ طلاب حوزه‌های علمیه باید با الگوگیری از علما و تربیت‌شدگان مکتب اهل‌بیت (ع) به این راه مهم ادامه بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام هاشم فیروزی ظهر امروز امروز در مراسم اختتامیه دوره میثاق طلبگی طلاب مدارس علمیه استان قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) برگزار شد گفت: شما طلاب، مکتب امام صادق(علیه السلام) را به عنوان محلّ پرورش علمی، فکری و روح برای ادامه مسیر زندگی خود انتخاب کرده اید، در صورتی که همت بلند و جدیت در امر تحصیل و تقوا داشته باشید، فضای مناسبی برای رشد، ترقی، کسب علوم دینی و معرفت است، لذا طلاب باید در این راه با حفظ شئونات طلبگی این موارد را مد نظر قرار دهند.

عضو شورای حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: در کنار کسب علوم دینی باید تهذیب نفس و اخلاق طلبگی تقویت شود.

وی ادامه داد: طلاب قدر فرصت های علمی و تهذیبی را بدانند و از فرصت هایی که حوزه علمیه در اختیار آنان قرار می دهد، نهایت استفاده و بهره‌برداری را داشته باشند.

استاد حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: امروز جامعه بیش از گذشته نیازمند انسان‌های عالم، اخلاق‌مدار و متعهد است؛ طلاب حوزه‌های علمیه باید با الگوگیری از علما و تربیت‌شدگان مکتب اهل‌بیت (ع) به این راه مهم ادامه بدهند.

عضو شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: شما طلاب اگر می خواهید با افکار و عمل خود در جامعه تأثیرگذار باشید، باید خوب درس بخوانید و برای آینده برنامه ریزی کنید، زیرا ادامه دهنده راه انبیا هستید.

امروز جامعه نیازمند انسان‌های عالم، اخلاق‌مدار و متعهد است

امروز جامعه نیازمند انسان‌های عالم، اخلاق‌مدار و متعهد است


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha