شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه بیله سوار

حوزه/ امام جمعه بیله سوار با اشاره به عزل معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی وزیر کشور، این عمل را خطای راهبردی وزیر کشور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: شورای نگهبان به عنوان نهاد صیانتی از انقلاب و نظام، باید به جد در این قضیه ورود پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام جابر عزیزی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: خداوند متعال برای تنظیم رفتارهای منفی و ترویج رفتارهای مثبت و پسندیده، خدا ترسی و تقوا را برای مسلمین عالم واجب کرده است.

وی با اشاره به حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ، گفت: این حرکت بزدلانه دشمن نشان از هدف قرار دادن آرامش و امنیت کشور است.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی برای ایجاد تنش میان ایران و مهاجران افغان، انحراف تمرکز جبهه مقاومت از تمرکز بر رژیم غاصب صهیونیستی، تلاش برای تحریک گسل‌های مذهبی، هدف‌گیری امنیت ملی به عنوان اصلی‌ترین توفیق نظام، تحت الشعاء قرار دادن موفقیت اخیر دولت در دیپلماسی خارجی و آزادسازی ۲۳میلیارد دلار پول‌های مسدود شده کشورمان در بانک‌های بین المللی، غنی سازی ۶۰درصدی نیروگاه‌های هسته‌ای و فعال نگه داشتن شعله اغتشاشات اخیر، دست به این حادثه تروریستی زدند.

امام جمعه بیله سوار به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با فرماندهان سپاه اشاره کرد و یادآور شد: بیانات معظم له، مثل همیشه بسیار حکیمانه و تحسین برانگیز به عنوان شناسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و ویژگی‌های منحصر به‌فردی برای سپاه در حوزه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی از سوی ایشان در این دیدار به عنوان نقشه راه مطرح شد.

وی در ادامه وضعیت کلی کشور در عرصه های مختلف را مطلوب دانست و تأکید کرد: مسئولان و مدیران دولتی در بخش‌های مختلف کشور باید طبق بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب، شبانه روزی و جهادی کار کنند و در این راه، خستگی و ناکارآمدی بر آنان غلبه ننماید.

حجت الاسلام عزیزی، در ادامه با اشاره به عزل معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی وزیر کشور، این عمل را خطای راهبردی وزیر کشور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: شورای نگهبان به عنوان نهاد صیانتی از انقلاب و نظام، باید به جد در این قضیه ورود پیدا کند و پس از بررسی جوانب امر، با نمایندگانی که خوی استکباری دارند و در این قضیه دخیل بودند، در بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات پیش رو حتما مد نظر قرار دهد و نگذارد عده‌ای وارد مجلس شورای اسلامی شوند که باعث بدبینی مردم نسبت به نظام و کشور می‌شوند و آنان را حتما رد صلاحیت نماید.

وی با اشاره به برخی محدودیت‌های اعمال شده توسط دولت آذربایجان در قبال شهروندان خود و برخی هموطنان کشورمان در ورود و خروج به کشور آذربایجان، خطاب به دولت باکو، تصریح کرد: دولت آقای الهام علی اف باید سریعا برخی محدودیت‌ها برای ورود معلمان اعزام به خارج از کشور آذربایجان و صدور ویزا برای زائران اربعین حسینی کشور خودشان که قریب به ۲۰۰۰ نفر در قالب ۴۰۰ دستگاه اتوبوس است را در دستور کار قرار دهد و ما هم با آغوش باز در خدمت زائران اباعبدالله الحسین(ع) در موکب‌های مستقر در پایانه های مرزی هستیم.

امام جمعه بیله سوار، ۳۰مرداد، با گرامیداشت روز جهانی مسجد، اظهار کرد: از متولیان امر می‌خواهیم در راستای جذاب سازی و شاداب سازی مساجد، برای حضور حداکثری نوجوانان و نسل جدید در مسجد اقدام اساسی داشته باشند.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha