دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه موقت برازجان

حوزه/ امام جمعه موقت برازجان گفت: عجیب است با وجود این همه بینات هنوز عده ای در کشور طالب آویزان شدن به آمریکا هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن انصاری امام جمعه موقت برازجان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به ۲۸ مرداد سالروز کودتای آمریکایی سال ۱۳۳۲ بر علیه دولت دکتر مصدق گفت: همانطور که رهبر معظم فرمودند در شناخت دشمن خطا نکنیم و هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشیم. وقتی وقایع خسارت بار و جنگها و فتنه ها در سراسر جهان را که نگاه می کنیم یک سر آن آمریکا شیطان بزرگ بوده است.

خطیب موقت جمعه در برازجان گفت: عجیب است با وجود این همه بینات هنوز عده ای در کشور طالب آویزان شدن به آمریکا هستند.

وی با گرامیداشت ۳۰ مرداد روز جهانی مسجد به مناسبت آتش زدن مسجدالاقصی در سال ۱۳۴۸ اظهار داشت: مسجد و ارتباط با آن ضامن سلامت اخلاق و اعتقاد و رفتار آدم است؛ این نعمت را شاکر باشید که خدا شما را به عنوان یکی از آبادگران خانه خودش برگزیده است.

حجت الاسلام انصاری به در پیش رو بودن روز بزرگداشت شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک پرداخت و افزود: این افتخاری است برای نظام اسلامی که زمینه ترقی و توسعه صنعت پزشکی را فراهم کرده است یادمان نرفته قبل و اوایل انقلاب مراکز درمانی جولانگاه پزشکان بنگلادشی بود.

امام جمعه موقت برازجان ادامه داد: از آنجا که پزشکی یک مرام و خدمت است، پزشکان با وجدان و مؤمن از تقاضای مبالغ گزاف بخصوص از اقشار کم درآمد اجتناب می کنند.

وی با گرامیداشت آغاز هفته دولت، ابراز داشت: نمی خواهم بگویم ضعف و انتقاد وجود ندارد اما دولت با تمام قوا دارد کار می کند، همانطور که رهبر معظم فرمودند باید اعتماد کرد و حمایت کرد. نکند که دشمنان خارج و غربگرایان داخل یکصدا این دولت را بکوبند و ما ارزشگرایان هم بدلیل برخی فشارها که نتیجه دولت قبل است با آنها همصدا شویم.

امام جمعه موقت برازجان در ادامه با اشاره به انتخابات، گفت: در انتخابات آینده اگر طالب آرامش و اصلاح امور هستید به تفکر ولایت محور رأی بدهید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha