شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بزرگداشت شهدای حرم شاهچراغ در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ مراسم شب‌های حرم مطهر حرم حضرت معصومه(س) از شنبه تا جمعه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۲۸ مرداد تا ۳ شهریور ۱۴۰۲ همزمان با ایام شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها و امام حسن مجتبی علیه السلام از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح، سخنرانی و مداحی قبل از اذان ظهر، مداحی بعد از نماز عصر، سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب و سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا دوشنبه با قرائت دعای عهد، سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام والمسلمین ظهیری و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان دنبال می‌شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام وحید نجف زاده و مداحی احمد سعادتخواه و سعید نعیمی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدجلال موسویان و مداحی شاقلانی و علی پاکزمان و از چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت الاسلام ابوالفضل احمدی و مداحی جواد رضایی، حمید طیبی و مرتضی معماریان برگزار خواهد شد.

مراسم بعد از نماز عصر حرم مطهر از شنبه تا پنجشنبه به ترتیب با مداحی محمود ابرنجین، مهدی تدینی، احمد خلف زاده، یاسین شیخ زاده، علی رئوفی و سیدعلی حسینی نژاد برگزار خواهد شد.

در مراسم قبل از اذان مغرب از شنبه تا پنجشنبه به ترتیب حجج اسلام علی احمدپور به مدت دو روز، باقری دوین، سیدعلی محسنی، محمدهادی هدایت، سیدعلی محسنی و مرتضی نائینی سخنرانی خواهند کرد و از شنبه تا دوشنبه محمد رحمانی، حمید رنجبر و عباس جوشقانی و چهارشنبه و پنجشنبه محمد جعفری و محمد حیدری مداحی خواهند کرد و در روز جمعه سیدرضا جدا زیارت آل یاسین را قرائت خواهد کرد.

مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و به ترتیب با مداحی مجید دلشاد، علی حبیب زاده و عباس حیدرزاده، سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بندانی نیشابوری و مداحی رضا ایزدی، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرباقری و مداحی سیدرضا تحویلدار، پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بندانی نیشابوری و قرائت دعای کمیل مهدی آیینه و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدصادق میرشفیعی و مداحی اسلام میرزایی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha