شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مخفی

حوزه / فرماندار همدان، با تأکید بر اینکه در جلسات به دنبال آن هستیم که تعارفات را کنار بگذاریم، گفت: همان طور که در خطبه‌های همدان اعلام شد، لازم است تا خودمان را از برخی جلسات نجات دهیم و تلاشمان این باشد که گره از کار مردم باز کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مسلم مخفی پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به اهمیت ایجاد امید و نشاط و افزایش سرمایه اجتماعی در جامعه، اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که به‌صورت جدی پیگیر آن هستیم و دستاوردهای خوبی نیز کسب کرده‌ایم، برنامه «مسجد محور خدمت» و حضور در مساجد و گفت‌وگو چهره به چهره با مردم است.

وی افزود: در این طرح یک هفته قبل از حضور، تمامی مشکلات مناطق احصا می‌شود و زمان حضور در مسجد با همراهی مدیران، ضمن گفت‌وگو با مردم به بیان علت‌های به وجود آمدن مشکلات می‌پردازیم‌.

فرماندار همدان، با تأکید بر اینکه اگر مشکلی به راحتی قابل حل نباشد نیز در جمع مردم آن را بیان می‌کنیم، گفت: این پایان کار نیست و چند روز بعد از حضور در مسجد، با دعوت از مدیران و تعدادی از معتمدان محل مشکلات مطرح و مصوباتی برای حل آن‌ها بیان می‌شود تا خود اهالی نیز در جریان کارها قرار گیرند.

وی تصریح کرد: یکی از نکات مهم در این جلسات آن است که برای هر مصوبه‌ای زمان تعیین می‌کنیم که نتایج مثبتی نیز از اقدام تا به حال دریافت کرده‌ایم.

مخفی، خاطرنشان کرد: گاهی از موارد حل یک مشکل کوچک در محلات رضایتمندی خوبی را در بین مردم ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه ارتباط با اقشار مختلف و حضور در جامعه از تأکیدات آیت الله رئیسی و دولت است، اظهار کرد: در این مدت با حضور در جمع‌های ورزشکاران، هنرمندان، بازاریان، مطالبه‌گران و به طور کلی اقشار مختلف مردمی به گفت‌وگو پرداختیم و از دغدغه‌ها و مشکلات آنها مطلع شدیم.

فرماندار همدان، با اشاره به برگزاری دیدار مردمی در فرمانداری، یادآور شد: هر هفته روزهای دوشنبه در فرمانداری ملاقات‌های مردمی برگزار می‌شود و مردم به راحتی می‌توانند مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کنند و ما نیز پیگیری آن را وظیفه خود می‌دانیم.

وی با بیان اینکه تلاشمان بر این است که ارتباطی دو طرفه و بدون فاصله با مردم داشته باشیم، گفت: نهایت زمان انتظار مردم برای حضور در ملاقات مردمی، دو هفته است که گاهی این زمان کمتر هم می‌شود.

مخفی، چابک‌کردن فرمانداری را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های موجود عنوان کرد و یادآور شد: به دنبال آن هستیم که فرمانداری حضوری موثر در عرصه مختلف داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه در جلسات به دنبال آن هستیم که تعارفات را کنار بگذاریم، خاطرنشان کرد: همان طور که در خطبه‌های همدان اعلام شد، لازم است تا خودمان را از برخی جلسات نجات دهیم و تلاشمان این باشد که گره از کار مردم باز کنیم.

وی به تشریح نقش رسانه‌ها پرداخت و یادآور شد: رسانه‌های استان دارای ظرفیت‌های مناسبی هستند که در عرصه‌های مختلف از آنها به نحو احسن استفاده شده و همراهی خوبی با مجموعه فرمانداری دارند.

فرماندار همدان، در ادامه با اشاره به برخی اقدامات انجام شده توسط دولت و استانداری در همدان، اظهار کرد: نگاه ما و اولویت اصلی ما باز کردن گره از مشکلات مردم و ایجاد توسعه در عرصه‌های مختلف است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha