دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه اگر بنده از مسئولان در خطبه‌های نماز جمعه مطالبه می‌کنم باید در میدان عمل هم رفع آن‌ها پیگیری شود، گفت: مسئولان گزارش دهند برای مشکلات و مطالبات مردمی که در خطبه‌ها مطرح شده چه کار کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار فرماندار همدان با تقدیر از اقدامات انجام شده توسط فرمانداری، اظهار داشت: در مراسم‌ها و مناسبت‌های گذشته شاهد اقدامات و فعالیت‌های خوبی در برگزاری برنامه‌ها همچون غدیر و دهه اول محرم بودیم که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به تکثر خدمات در مجموعه فرمانداری، گفت: برقراری ارتباط مستقیم با مردم توسط مسئولان در راستای افزایش اعتماد عمومی بسیار موثری است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه «مسجد محور خدمت» طرحی مناسب در راستای رفع مشکلات مردم است، گفت: وقتی به محله‌ای سر می‌زنید تلاشتان بر این باشد که حتی اگر شده یک مشکل از مشکلات مردم را هم حل کنید.

وی با اشاره به اینکه قبل از برگزاری این جلسه در محل اعلام عمومی شود، یادآور شد: مردم باید مسجد را ملجا رفع مشکلات خود بدانند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: این طرح به مسجد محوری در محلات کمک می‌کند و مردم می‌دانند که مسجد محلی برای بیان مشکلات و رفع آنها است.

وی با تاکید بر اینکه از نزدیک شنیدن مشکلات مردم اقدام مثبتی است اما باید رفع مشکل هم شود، یادآور شد: وحدتی که امروز در بین مسئولان فرمانداری همدان وجود دارد باید نتیجه‌اش باز شدن گره از کار مردم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی افزود: عدم حضور در بین مردم اشتباه است اما اگر در بین مردم برویم و کاری انجام نشود و مشکلی حل نشود، این آسیبش بیشتر است.

وی با بیان اینکه حل یک مشکل کوچک از محلات در اعتماد سازی عمومی بسیار موثر است، اظهار کرد: برخی از مشکلاتی که برای مردم گلایه‌مندی ایجاد می‌کند نیازی به بودجه و اعتبارات ندارد و گاها به اختلاف بین دستگاه‌ها باز می‌گردد.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه برای مردم تفاوتی ندارد چه کسی و چه دستگاهی کوتاهی کرده، گفت: مهم تلاش برای رفع دغدغه و گره از مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه اگر بنده از مسئولان در خطبه‌های نماز جمعه مطالبه می‌کنم باید در میدان عمل هم رفع آن‌ها پیگیری شود، یادآور شد: مسئولان گزارش دهند برای مشکلات و مطالبات مردمی که در خطبه‌ها مطرح شده چه کار کرده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha