یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ نشست آیت‌الله اعرافی و استاندار لرستان

حوزه/ استاندار لرستان در پیامی درگذشت امیر سرتیپ دوم اسکندر بیرانوند از فرماندهان ارتش لرستان و دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان در پیامی درگذشت امیر سرتیپ دوم اسکندر بیرانوند از فرماندهان ارتش لرستان و دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر عروج مرد حماسه‌ساز سرزمین عزیزمان که در سال‌های پرشکوه دفاع مقدس، جان خود را در طبق اخلاص نهاده و این هدیه ارزشمند خداوند را در راه دفاع از امنیت و آرامش کشورمان در میدان و معرکه رزم نثار کردند، موجب تأثر و تألم شد.

امیر سرتیپ دوم اسکندر بیرانوند با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و با درایت و هوشیاری در مقابل هجوم وحشیانه‌ رژیم بعثی ایستادگی کرد و توانست برگ زرینی از دفاع در مقابل دشمن را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به یادگار ثبت کند.

دلاور مردی‌های این کهنه‌ سرباز دفاع مقدس که به فاتح فتح‌المبین معروف بود، هرگز از اذهان دلیرمردان، رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس پاک نخواهد شد.

اینجانب درگذشت آن فرمانده مخلص و انقلابی را به خانواده‌ محترم، صبور و داغدار و آحاد رزمندگان اسلام و مردم شریف لرستان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه پروردگار متعال برای آن عزیز سفر کرده رحمت و علو درجات و همنشینی با مجاهدین فی سبیل الله و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha