پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
انا لله و انا الیه راجعون

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پی درگذشت یادگار دوران دفاع مقدس، امیر سرتیپ دوم مرحوم اسکندر بیرانوند، از فرماندهان ارتش، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پی درگذشت یادگار دوران دفاع مقدس، امیر سرتیپ دوم مرحوم اسکندر بیرانوند، از فرماندهان ارتش، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«انا لله و انا الیه راجعون»

خبر درگذشت امیر سرتیپ مرحوم اسکندر بیرانوند از یادگاران دفاع مقدس موجب تأثر گردید.

قهرمانی خستگی ناپذیر که در بالاترین درجه جهاد و مقاومت، با ایثار و فداکاری، در میدان نبرد، مدافع سرزمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حافظ امنیت و آسایش مردم عزیز ایران بود.

امیر بی ادعایی که با شجاعت و شهامت، از روزهای اول جنگ تحمیلی، با راهبری و حضور موثر در مواجهه با لشکر متخاصم بعثی، استقامت نمود و پیروزمندانه در عملیات غرور آفرین فتح المبین، لرزه بر اندام دشمن انداخت و در تاریخ سراسر حماسه ۸ سال دفاع مقدس خاطره‌ای ماندگار از خود به یادگار گذاشت.

دلاور مردی و جانفشانی این امیر سرافراز در فرماندهی لشکر ۸۴ پیاده و همیشه پیروز لرستان، در باز پس‌گیری تپه‌های پرخاطره مهران و حضور در عملیات‌های متعدد و دریافت مدال فتح، نشان از لیاقتِ این اسطوره شجاعت است.

قطعاً آحاد ملت شریف ایران اسلامی و مردم شهید پرور لرستان این همه افتخارآفرینی و پیروزی در عملیات‌های غرورآفرین آن فرمانده حماسه سازِ دفاع مقدس را فراموش نخواهند کرد.

اینجانب درگذشت این امیر ارتشی و انقلابی را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی»، لشکر ۸۴ پیاده لرستان، همرزمان آن دلاور مرد لرستانی، عموم مردم شهید پرور لرستان، خانواده محترم و کلیه وابستگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر خواستارم.

به پاس رشادت‌های این فرمانده دلاور، از عموم مردم شهید پرور شهرستان خرم آباد دعوت می‌شود که در مراسم تشییع و تدفین آن یادگار دفاع مقدس شرکت کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha