یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
معاونین پرورشی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین ملانوری در جمع اعضای قطب های ستاد همکاریها با قدردانی از همراهی معاونان پرورشی در تحقق برنامه های تدوین و تصویب شده ستاد همکاریها و نیز طرح تربیتی امین، حضور حوزه علمیه و طلاب خوشفکر در قالب طرح امین را یک فرصت تبلیغی و تربیتی در راستای تحقق سند تحول بنیادین دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه در جمع اعضای قطب های ستاد همکاریها با قدردانی از همراهی معاونان پرورشی در تحقق برنامه های تدوین و تصویب شده ستاد همکاریها و نیز طرح تربیتی امین، حضور حوزه علمیه و طلاب خوش‌فکر در قالب طرح امین را یک فرصت تبلیغی و تربیتی در راستای تحقق سند تحول بنیادین دانست.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام به تبلیغ توسط حوزه علمیه و روحانیت یکی از مهم ترین شاخص های تحقق تبلیغ اثرگذار را آموزش و پرورش دانست و اظهارداشت: حوزه علمیه وظیفه خود می داند بدون کوچکترین چشم داشتی در توانمند سازی اعتقادی دانش آموزان و نو معلمان با تمام وجود همکاری نماید.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری شائبه ها و شبهه افکنی معاندان و دشمنان و نیز برخی غافلان داخلی علیه حضور روحانیت در شبکه عظیم آموزش و پرورش را واهی خواند و گفت: برنامه های ستاد همکاریها بر اساس توافق نامه وزارت آموزش و پرورش در دوره های گوناگون بوده و در این همکاریها هیچ گونه موازی کاری با سایر بخشهای وزارت آموزش و پرورش وجود ندارد.

وی از معاونان پرورشی و فرهنگی مراکز استانها خواست زمینه هرچه بیشتر و بهتر طلاب خوش‌فکر و دغدغه مند طرح امین را در آموزش و پرورش بیش از گذشته فراهم نمایند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha