یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تضاویر/ بازدید مدیر حوزه علمیه کاشان از  مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه

حوزه/ سرپرست مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه گفت: هرچقدر در عرصه رسانه سرمایه‌گذاری شود، قطعا در آینده از ثمرات آن بهره‌مند خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام رضا رستمی امروز در بازدید حجت الاسلام مهدی اسماعیلی مدیر حوزه علمیه کاشان از مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه، اظهار کرد: این مرکز به دریای معارف موجود در حوزه توجه دارد.

وی ادامه داد: این دریای معارف می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند و تنها نیازمند استخراج است که این رسالت استخراج بر عهده مرکز رسانه است.

سرپرست مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه با اشاره به اینکه در استان‌ها و شهرستان‌ها ظرفیت‌های خوبی وجود دارد، مطرح کرد: خوشبختانه ارتباط خوبی میان استان‌ها و مرکز رسانه وجود دارد.

وی با بیان اینکه به دنبال بهره‌مند شدن از ظرفیت مراجع و علمای سایر استان‌ها هستیم، عنوان کرد: این ظرفیت را می‌توانیم در تمام کشور و حتی در عرصه بین المللی گسترده کنیم.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به اینکه رسانه عرصه سرمایه‌گذاری است، خاطرنشان کرد: هرچقدر در عرصه رسانه سرمایه‌گذاری شود، قطعا در آینده از ثمرات آن بهره‌مند خواهیم شد.

وی با بیان اینکه حرکتی در حوزه در عرصه فضای مجازی و رسانه آغاز شده است، تصریح کرد: در حوزه امکانات و تجهیزات با مشکلاتی مواجه هستیم، ولی نمی‌توانیم حرکت خود را متوقف کنیم.

سرپرست مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه به دغدغه و توجه خود به استفاده بهینه از ظرفیت های رسانه ای در استانها و پشتیبانی از آنها تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha