چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1104683
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
پوستر اربعین

حوزه/ همزمان با حماسه عظیم اربعین حسینی، فایل پی دی اف ۲۵ پوستر اینفوگرافی اربعینی به زبان های فارسی و عربی و انگلیسی و اردو منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با حماسه عظیم اربعین حسینی، فایل پی دی اف ۲۵ پوستر اینفوگرافی اربعینی به زبان های فارسی و عربی و انگلیسی و اردو منتشر شد.

بر اساس این گزارش، این اثر، مجموعه ای علمی هنری است که به علت تعداد و تنوع پوسترها در موضوع اربعین، در حقیقت دانشنامه فشرده ای درباره حماسه اربعین حسینی است.

در این اثر حماسه عظیم اربعین از منظر: مبانی معرفتی، خاستگاه تاریخی، چگونگی و فرایند فرهنگ شدن آن، تحلیل و آنالیز مهمترین عناصر آن (زیارت + پیاده روی)، کارکردشناسی و دستاوردشناسی اربعین و رسالت ها و مسئولیت ها بر بستر این حماسه عظیم معرفی شده و مورد مطالعه علمی قرار گرفته و بر اساس آن ایده یابی تبلیغی و فرهنگی معرفی شده است.

این اثر که به زبان های عربی و فارسی و انگلیسی و اردو تهیه شده است، آسانترین و جذابترین اثر برای بازشناسی اربعین برای زائر و خادم و یا شیفته دورافتاده و یا طالب کشف حقیقت اربعین در گستره جهانی است.

گفتنی است به علت وجود این پوسترها به مهمترین زبان های اسلامی (عربی) و شیعی (فارسی - اردو) و جهانی (انگلیسی) به کمک تنوع چند زبانه این پوسترها می توان هم در متن حماسه اربعین به صورت مستقیم و هم به صورت مجازی برای جاماندگان از آن، به ارتباط گیری با دیگر زائران اربعین پرداخت.

دانلود پوستر فارسی

دانلود پوستر عربی

دانلود پوستر انگلیسی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha