چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ بازدید هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلا از مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضوی‌مهر با بیان اینکه باید حضور روحانیت در اربعین به تصویر کشیده شود، گفت: طلاب و حوزویان، خدمات خوبی به جامعه ارائه می‌کنند که انعکاس این خدمات اهمیت ویژه‌ای دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب در نشستی که اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در حاشیه بازدید از خبرگزاری حوزه برگزار شد با اشاره به اینکه در گذشته مردم و روحانیون برای دیدار با مراجع، سفرهای دور و درازی را طی می‌کردند، اظهار کرد: امروز باید از ظرفیت رسانه استفاده کنیم تا زندگی علما را به عنوان الگوهای عملی به جامعه منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه علمای شیعه ستاره‌های درخشان آسمان تفکر امت اسلام هستند، مطرح کرد: علمای شیعه نزدیک‌ترین افراد به فرهنگ اهل بیت(ع) هستند که باید به عنوان خوراک و محتوای اصلی به نسل‌ها معرفی شوند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به اینکه حوزه باید در بحث انتخابات ورود جدی داشته باشد، عنوان کرد: خبرگزاری حوزه در این عرصه می‌تواند با بررسی اندیشه‌های امامین انقلاب، ملاک‌های جدیدی برای انتخابات ایجاد کند.

وی با بیان اینکه باید حضور روحانیت در اربعین به تصویر کشیده شود، خاطرنشان کرد: طلاب و حوزویان خدمات خوبی به جامعه ارائه می‌کنند که انعکاس این خدمات اهمیت ویژه‌ای دارد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی‌مهر با اشاره به اینکه میز انتخابات در مدرسه علمیه فیضیه و دارالشفا برپا شده است، تصریح کرد: اگر بخواهیم ستاره دنباله‌دار هدایت حوزوی ادامه‌دار باشد، باید طرح‌ها به یکدیگر پیوسته باشند.

وظیفه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه روایت صحیح از حوزه است

حجت الاسلام رضا رستمی نیز در این دیدار به معرفی بخش‌ها و مدیریت‌های مختلف مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه پرداخت.

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه، دریایی از معارف و محتوا است، مطرح کرد: جامعه توقع دارد حوزه علمیه این محتوا و معارف را به دستشان برساند و مسئولیت این حرکت با مرکز رسانه است.

سرپرست مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه با بیان اینکه وظیفه ما روایت صحیح از حوزه است، عنوان کرد: با همکاری با مجمع نمایندگان طلاب می‌توانیم به محتوای دقیق‌تری از استان‌ها برسیم.

همچنین در این نشست سایر اعضای هیئت مدیره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم نیز در سخنانی به بیان دیدگاه های خود در خصوص تعامل رسانه حوزه و مجمع پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha