شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خانم نظری پور

 حوزه /  مسئول امور بانوان کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین گفت: راهپیمایی اربعین بزرگترین اجتماع مذهبی در جهان محسوب می شود که میلیون ها نفر از عاشقان و دلباختگان اهل بیت عصمت و طهارت حماسه بزرگی را خلق می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم بتول نظری پور مسئول امور بانوان کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین ظهر امروز در جلسه هم اندیشی بانوان مبلغین اربعین حسینی که دراداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزارشد گفت: راهپیمایی اربعین حسینی خنثی کننده توطئه های دشمنان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت بوده و شکوه این مراسم، ترس و وحشت را به دل مستکبران و ظالمان عالم می اندازد.

مسئول امور بانوان کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان قزوین خاطرنشان کرد: موکب های پذیرایی در مسیر نجف به کربلا، شکوه دوچندانی را به مراسم اربعین حسینی بخشیده است و به خوبی عشق و ارادت خادمان اهل بیت(ع) را می توان در این موکب ها مشاهده کرد.

وی ادامه داد: پیاده روی اربعین سختی های خودش را دارد ولی همه این سختی ها و خستگی ها زمانی رفع می شود که به عمود آخر میرسی و حرم ارباب معلوم می شود.

مسئول امور بانوان کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین گفت: راهپیمایی اربعین بزرگترین اجتماع مذهبی در جهان محسوب می شود که میلیون ها نفر از عاشقان و دلباختگان اهل بیت عصمت و طهارت، حماسه بزرگی را خلق می کنند.

وی اظهار کرد: باید سختی بکشیم تا درک کنیم و هر کسی که با پای دل راهی می شود درک معنوی این موضوع برایش بیشتر است.

وی عنوان کرد: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی که با حضور میلیونی عاشقان به سمت نجف اشرف و کربلای معلی برگزار می‌شود، نمایش قدرت حسینی، نهضت حسینی و تفکر حسینی است.

مسئول امور بانوان کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین عنوان کرد: شما بانوان مبلغه باید در مسیر پیاده روی اربعین حسینی، نقش مهم و تأثیرگذار خانم حضرت زینب کبری (س) را برای مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان به خوبی تبیین نمایید.

راهپیمایی اربعین بزرگترین اجتماع مذهبی جهان محسوب می شود

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha