سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
هرمزگان

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان گفت: زیباترین تعریف از کارمندی، رفع حاجات مؤمنین و رضایت الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، خانم راضیه سلطان عباسی ندوشن مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان، روز گذشته در جلسه اداری که با حضور کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: کارمندی را به گونه‌های مختلف می‌توان تعریف کرد، می‌شود فقط تأمین معیشت باشد و یا جایگاه اجتماعی در نظر گرفت.

وی با اشاره به اینکه، یک نگاه دیگر نیز طبق حدیث پیامبر اکرم(ص) "کسی که حاجت برادر مومن خود را برآورده سازد، مانند کسی است که عمر خود را به عبادت گذرانده است"، ادامه داد: با این نگاه که انسان ارزشمند و کمال‌گر علاوه بر رشد خود به دنبال رشد دیگران و در مسیر رفع حاجات مومنین و رضایت الهی باشد، زیباترین تعریف از کارمندی است.

رفع حاجات مؤمنین زیباترین تعریف از کارمندی است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با نگاه رفع حاجات مؤمنین، انسان کارگزار خداوند در امور الهی می‌شود، این کارمندی افتخار، عزتمند و عبادت است.

وی با استناد به سخنان رئیس جمهور "کارمندی این نیست که ما فقط در مقابل ارباب رجوع بلند شویم بلکه هر چه سریع‌تر کار مردم را راه بیندازیم"، خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنم در کنار افرادی خدمت می‌کنم که تمام هم و غمشان رفع حوائج طلاب امام زمان(عج) است، چرا که در روایتی از امام زمان (عج) داریم "هرگاه مؤمن برای رفع حاجت به من توسل کند خدا را قسم می‌دهم به حق جیره‌خوران من حاجت فرد رفع شود".

رفع حاجات مؤمنین زیباترین تعریف از کارمندی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha